فیلم و سریال

دانلود فیلم جزئیات کوچک

آموزش دانلود فیلم جزئیات کوچک

دانلود فیلم جزئیات کوچک + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد این فیلم به کارگردانی جان لی هنکوک ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم جزئیات کوچک را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم جزئیات کوچک

 

دانلود فیلم جزئیات کوچک

دانلود فیلم جزئیات کوچک با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم جزئیات کوچک با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم شخصیتی به اسم جو دیک یکی از معاونان کلانتر می باشد که او همراه با گروه بانش یعنی جیم بکستر برای جمع آوری پرونده ای به لس آنجلس می روند آن ها به دنبال دستگیری یک قاتل سریالی هستند و این قاتل سریالی یکی از خطرناک ترین قاتل ها می باشد. این دو فرد که به دنبال قاتل سریالی بودند هر چه قدر که به جلو رفتند با مشکلات و حقایق های جدیدی مواجه می شود و…

اگر قصد دانلود فیلم جزئیات کوچک را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم جزئیات کوچک

این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد و به کارگردانی جان لی هنکوک ساخته شده است و بازیگرانی همچون دنزل واشنگتن ، رامی مالک ، جارد لتو ، ناتالی مورالس ، صوفیا واسلیوا ، تری کینی ، مایکل هیئت ، جیسون جیمز ریشتر ، کریس بائر ، کری اومالی و… در این فیلم بازیگری کرده اند. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال fubarBreakout

به صورت خلاصه در این فیلم کسی به اسم جو دیک یکی از معاونان کلانتر می باشد که او همراه با گروه بانش یعنی جیم بکستر برای جمع آوری پرونده ای به لس آنجلس می روند آن ها به دنبال دستگیری یک قاتل سریالی هستند و این قاتل سریالی یکی از خطرناک ترین قاتل ها می باشد این دو فرد که به دنبال قاتل سریالی بودند هر چه قدر که به جلو رفتند با مشکلات و حقایق های جدیدی مواجه می شود و…

بازیگران و کارگردان فیلم جزئیات کوچک

در این فیلم محبوب بازیگرانی مانند: دنزل واشنگتن ، رامی مالک ، جارد لتو ، ناتالی مورالس ، صوفیا واسلیوا ، تری کینی ، مایکل هیئت ، جیسون جیمز ریشتر ، کریس بائر ، کری اومالی و… بازیگری کرده اند و با کارگردانی جان لی هنکوک ساخته شده است.

بیوگرافی رامی مالک

رامی مالک در در ۲۱ مه در سال ۱۹۸۱ در کشور ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است او تحصیلات خود را در دانشگاه اوانزویل تحصیل کرده است.

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۷ وقتی که او ۲۶ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های معروف زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم جزئیات کوچک اشاره کرد که لینک دانلود فیلم جزئیات کوچک در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق ان لینک اقدام به دانلود کنید.

او در سال ۲۰۱۸ با دختری به اسم لوسی بوینتون ازدواج کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم virgin forest 2022 زیرنویس چسبیده

پیج اینستاگرم رامی مالک

رامی مالک به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام رامی مالک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام رامی مالک 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم جزئیات کوچک و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم جزئیات کوچک در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا