فیلم و سریال

فیلم ناپدید شدن

دانلود فیلم ناپدید شدن

فیلم ناپدید شدن یکی از فیلم هایی است که توانسته در کم ترین زمان به شهرت برسد و به یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی تبدیل شود. در این فیلم بازیگرانی همچون نازنین احمدی ، صدف عسگری و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ناپدید شدن

 

دانلود فیلم ناپدید شدن

دانلود فیلم ناپدید شدن با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ناپدید شدن با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم ناپدید شدن

در این فیلم پسری شدیدا به رابطه عاشقانه و جنسی نیاز دارد و بالاخره پسر با یک دختری آشنا می شود و با او وارد رابطه ای عاشقانه می شود بعد از گذشت چندین روز پسر به دختر پیشنهاد رابطه جنسی می دهد که دختر نیز با این پیشنهاد موافقت می کند و در شبی با یکدیگر وارد رابطه جنسی می شود.

بعد از برقراری رابطه جنسی بین این دو فرد ، دختر دچار خون ریزی شدیدی می شود و پسر نیز ناچار به دنبال راهی برای رفع خون ریزی می گردد و…

توضیحاتی درباره فیلم ناپدید شدن

این فیلم محبوب با کارگردانی علی عسگری و به زبان فارسی ساخته شده است و یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی می باشد. در این فیلم بازیگرانی مانند : نفیسه زارع ، مهرداد محمدی ، صدف عسگری ، امیر رضا رنجبران ، محمد مهدی حیدری ، سحر ستوده ، نازنین احمدی ، پدرام انصاری ، محمد کمال علوی ، فیروزه رکنی وند ، کتایون ساکی ، آمینه مرزوعی و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت 117

به صورت خلاصه پسری به رابطه عاشقانه و جنسی نیاز دارد و بالاخره پسر با یک دختری آشنا می شود و با او وارد رابطه ای عاشقانه می شود بعد از گذشت چندین روز پسر به دختر پیشنهاد رابطه جنسی می دهد که دختر نیز با این پیشنهاد موافقت می کند و در شبی با یکدیگر وارد رابطه جنسی می شود.

بعد از برقراری رابطه جنسی بین این دو فرد ، دختر دچار خون ریزی شدیدی می شود و پسر نیز ناچار به دنبال راهی برای رفع خون ریزی می گردد و…

بازیگران و کارگردان فیلم ناپدید شدن

در این فیلم بازیگرانی مانند نفیسه زارع ، مهرداد محمدی ، صدف عسگری ، امیر رضا رنجبران ، محمد مهدی حیدری ، سحر ستوده ، نازنین احمدی ، پدرام انصاری ، محمد کمال علوی ، فیروزه رکنی وند ، کتایون ساکی ، آمینه مرزوعی و… بازیگری کرده اند.

+

بیوگرافی مهرداد محمدی

آقای مهرداد محمدی در ۷ مهر ماه در سال ۱۳۷۲ در شهر تهران به دنیا آمده است او دو برادر بزرگ تر از خودش دارد که یکی به اسم میثم و یکی دیگر به اسم محسن می باشند.

آقای مهرداد محمدی علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری یکی از بهترین فوتبالیست های ایرانی نیز می باشد که ابتدا کار خود را در سال ۱۳۹۳ به همراه برادرش وارد تیم راه آهن می شود.

متاسفانه تا به الان هیچ اطلاعاتی درباره ازدواج و یا رابطه های او در دست نیست. و از معروف ترین فیلم هایی که او بازیگری کرده است فیلم‌ ناپدید شدن است که لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم neposlushnaya بدون سانسور
attends the ‘Disappearance (Napadid Shodan)’ photocall during the 74th Venice Film Festival at Sala Casino on September 8, 2017 in Venice, Italy.

پیج اینستاگرام مهرداد محمدی

مهرداد محمدی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی های درباره آهنگ های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مهرداد محمدی بازیگر فیلم   ناپدید شدن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مهرداد محمدی 》وارد اینستاگرام او شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ناپدید شدن و بازیگران و مهرداد محمدی مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود این فیلم در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا