فیلم و سریال

دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن

آموزش دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن

دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن + کیفیت بالا. فیلم ناپدید شدن یکی از ترند ترین فیلم های ایرانی می باشد و از سر تا شر ایران طرفداران زیادی دارد. این فیلم با کارگردانی علی عسگری ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن

 

دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن

دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم ناپدید شدن

این فیلم به صورت خلاصه مشکلات برقراری رابطه جنسی دد کشور ایران را به تصویر می کشد. ۱ پسری با یک دختری آشنا می شود بعد از گذشت زمان کوتاهی پسر پیشنهاد برقراری رابطه جنسی به دختر را می دهد و دختر نیز پیشنهاد را قبول می کند.

در شبی این دو جوان رابطه جنسی با یک دیگر برقرار می کند و بعد از آن دختر خون ریزی شدیدی می کند و در همان شب مجبور به گشتن راهی برای درمان خون ریزی می گردند و….

اگر قصد دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم ناپدید شدن

فیلم ناپدید شدن با کارگردانی علی عسگری و با بازیگری ، بازیگرانی همچون صدف عسگری ، محمد حیدری ، سحر ستوده ، نفیسه زارع ، نازنین احمدی ، پدرام انصاری ، محمد کمال علوی ، مهرداد محمدی ، فیروزه رکنی وند و‌… ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و به زبان فارسی ساخته و در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمده است.

بیشتر مطالعه کنید  نقره در سریال نون خ

به صورت خلاصه دو جوان یکی پسر و یکی دیگری دختر با یک دیگر آشنا می شوند و باهم رابطه عاشقانه برقرار می کنند بعد از گذشت زمان کوتاهی پسر به دختر پیشنهاد برقراری رابطه جنسی را می دهد و دختر نیز با این پیشنهاد موافقت می کند.

بعد از برقراری رابطه جنسی ، دختر خون ریزی شدیدی می کند و در شب نیز دنبال راهی برای رفع خون ریزی می گردند و…

بازیگران و کارگردان فیلم ناپدید شدن

در این فیلم بازیگرانی مانند: صدف عسگری ، نازنین احمدی ، محمد حیدری ، سحر ستوده ، نفیسه زارع ، پدرام انصاری ، محمد کمال علوی ، مهرداد محمدی ، فیروزه رکنی وند و… بازیگری کرده اند و با کارگردانی علی عسگری ساخته شده است.

بیوگرافی صدف عسگری

صدف عسگری در ۵ مهر ماه در سال ۱۳۷۶ در شهر تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل لیسانس از طریق رشته عکاسی می باشد و ابتدا کار خود را از سن ۲۰ سالگی با ورود به سینما آغاز کرد.

خانم صدف عسگری ابتدا کار خود را با فیلم ناپدید شدن آغاز کرد که به پیشنهاد و دعوت دایی او یعنی علی عسگری وارد این فیلم شد و توانست توانایی خود را در این فیلم نشان دهد.

از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به فیلم ناپدید شدن اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام صدف عسگری

خانم صدف عسگری به دلیل محبوبیتی که در بین طرفداران خود دارد در پیج اینستاگرامش نیز فالوور های بسیار زیادی را دارد و اطلاع رسانی درباره فیلم های جدیدش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم sisu

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام خانم صدف عسگری بازیگر فیلم ناپدید شدن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام صدف عسگری 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ناپدید شدن ، کارگردان و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم اگر قصد دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن را دارید لینک دانلود آن در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق ان لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا