فیلم و سریال

دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور + کیفیت بالا. این فیلم یکی از فیلم هایی است که در بیشتر صحنه هایش بدن نمایی می کند و مناسب افراد کوچک نیست. این فیلم به کارگردانی اریک بروس و میکائیل سالومون ساخته شده است و بازیگران معروفی مانند : ایندیانا اوانس ، برنتون توایتز در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم مرداب ابی بیداری

دختری یتیم اما خوشگل وجود دارد که او با پسری اشنا می شود و تصمیم می گیرند که با کشتی به سفر بروند در این سفر متاسفانه کشتی آتش می گیرد و آن دو فرد نیز مجبور می شود تا سوار قایق نجات شود و به یک جزیره ای بروند در آن جا با مشکلاتی مواجه می شود و این دو در آن جا ماه ها و سال ها گذرانده بودند که بعد از یه مدتی صاحب فرزندی در آن جا نیز می شود آن ها در آن جزیره خانه ای می سازند و منتظر کشتی هستند تا آن ها را نجات بدهند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال خواهران و برادران قسمت 204

بعد از مدتی متوجه می شوند که در جای دیگر جزیره یک قبلیه ای وجود دارد که این موضوع ان ها را به شدت نگران می کند و برای محافظت از آن ها برای خودشان یک جایی را آماده می کنند تا اگر حمله ای از سوی آن ها رخ بدهد در آن جا پنهان شوند و….

توضیحاتی درباره فیلم مرداب ابی بیداری

این فیلم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد که متاسفانه فیلم مرداب ابی بیداری برای اشخاص کم سن به هیچ عنوان مناسب نیست چون در این فیلم صحنه هایی از بدن نمایی وجود دارد. این فیلم به کارگردانی دو شخص میکائیل سالومون و اریک بروس ساخته شده است و بازیگرانی مانند ایندیانا ایوانس ، برنتون توایتز ، دنیس ریچاردز ، فرانک جان هاگز و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه یک دختری یتیم و خوشگل وجود دارد که او با پسری آشنا می شود و تصمیم می گیرند که با کشتی به سفر بروند در این سفر متاسفانه کشتی آتش می گیرد و آن دو فرد نیز مجبور می شود تا سوار قایق نجات شود و به یک جزیره ای بروند در آن جا با مشکلاتی مواجه می شود و این دو در آن جا ماه ها و سال ها گذرانده بودند که بعد از یه مدتی صاحب فرزندی در آن جا نیز می شود آن ها در آن جزیره خانه ای می سازند و منتظر کشتی هستند تا آن ها را نجات بدهند.

بعد از مدتی متوجه می شوند که در جای دیگر جزیره یک قبلیه ای وجود دارد که این موضوع ان ها را به شدت نگران می کند و برای محافظت از آن ها برای خودشان یک جایی را آماده می کنند تا اگر حمله ای از سوی آن ها رخ بدهد در آن جا پنهان شوند و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the reader بدون سانسور

بیوگرافی ایندیانا ایوانس

خانم ایندیانا در ۲۷ ژوئیه در سال ۱۹۹۰ در شهر سیدنی به دنیا آمده است او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۳ شروع کرده است.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم مرداب ابی بیداری اشاره کرد که لینک دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرم ایندیانا ایوانس

ایندیانا ایوانی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ایندیانا ایوانس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ایندیانا ایوانس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم مرداب آبی بیداری و بازیگر این فیلم‌ یعنی ایندیانا ایوانس مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور  در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا