بیوگرافی

محسن نفر

معرفی محسن نفر

محسن نفر اهنگ ساز و پژوهش گر و مدری موسیقی و نوازنده تار و سه تار می باشد که اهل کشور ایران است. او در طی این مدت اهنگ سازی چند فیلم را نیز بر عهده داشته است‌. آقای محسن در سال ۱۳۳۹ در شهر تهران به دنیا آمده است و از موقع فعالیت تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را راجب محسن نفر دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بیوگرافی محسن نفر

 

 

آقای محسن جزو پر طرفدار ترین آهنگ سازان ایرانی می باشد که علاوه بر فعالیت در آهنگ سازی در حرفه های پژوهش گری ، نوازنده تار و سه تار ، مدرس موسیقی نیز فعالیت می کند و در کارش بسیار موفق است. او زاده سال ۱۳۳۹ در شهر تهران می باشد او آموزش های مختلف و متنوعی را از دانشگاه های مختلف ایران دیده است.

 

محسن در هنرستان عالی موسیقی ملی ، دانش کده علوم انسانی دانشگاه تهران ، دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران ، استاد یار موسیقی و دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است و در این دانشگاه آموزش دیده است. در واقع آقای محسن نفر در سال ۱۳۵۱ وقتی که ۱۲ سال سن داشت وارد هنرستان عالی موسیقی شد و آموزشش را در آن جا شروع کرد. او در این هنرستان از استادی به نان رضا وحدانی که یک استاد بسیار خوب در عرصه موسیقی می باشد آموزش دید و از او بهره مند شد.

بیشتر مطالعه کنید  امیر توسلی

 

محسن نفر تا به الان آلبوم های زیادی را از خود به نمایش گذاشته است برای مثال: آلبوم شمس الضحی و وصل مستان و باغ ارغوان ، یاد یار و فکر نو و یاس و خاکستری و آبی و سرگردان از آلبوم های بسیار موفق او می باشد. محسن از استاد های سر شناس و مطرح ایرانی مانند رضا وحدانی ، علی اکبر شهنازی ، سعید هرمزی ، یوسف فروتن ، عبدالله دوامی و…آموزش دیده است.

زندگی نامه محسن نفر

 

محسن در ۱۲ سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و از استاد بسیار با تجربه ای به اسم رضا وحدانی آموزش دید او در روز های اول آموزشش در این هنرستان با پیشنهاد خود استاد رضا وحدانی به استاد علی اکبر خلن شهنازی معرفی شد و به مدت ۵ سال در دوره های این اساتید شرکت کرد.

 

محسن نفر علاقه ی شدید به تار و آهنگ سازی داشته و با دلیل علاقه ی شدید او به تار و آهنگ سازی تصمیم گرفت تا در دوره های تار و سه تار تیز شرکت کند و آن را هم یاد بگیرد. محسن تلاش های بسیار زیادی کرد تا بتواند موفق شود به طوری که علاوه بر شرکا در دوره های استاد شهنازی به صورت شبانه روز در مکتب صبا نیز حضور داشت تا از ان نیز بهره مند شود.

 

او در سال ۱۳۵۵ با پیشنهاد محمود کریمی جهت تحصیل سه تار و تار وارد مرکز شد و از اساتید معروفی همچون سعید هرمزی ، عبدالله دوامی ، یوسف فروتن ، محمود کریمی بهره مند شد و با آموزش هایی که از این اساتید محترم دید توانست تار و سه تار را یاد بگیرد.

بیشتر مطالعه کنید  مدگل (MadGal)

پیج اینستاگرام محسن نفر (اهنگ ساز)

 

آقای محسن به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره آهنگ های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند‌.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آقای نفر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام محسن نفر 》وارد پیج اینستاگرام این اهنگ ساز محبوب شوید.

شرح مقاله

 

حضرات نیوز در این مقاله برای شما عزیزان درباره محسن نفر مطالبی را ارائه داد.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا