بیوگرافی

بازداشت مهدی یراحی

دلیل بازداشت مهدی یراحی

بازداشت مهدی یراحی یکی از جنجالی ترین اتفاق‌ هایی است که این روزا در شبکه های اجتماعی ترند شده است. مهدی یراحی یکی از خوانندگان خوش صدایی است که با انتشار اهنگ روسریتو از حق زنان درباره پوشش حمایت کرد اطلاعات تکمیلی در ادامه مقاله گفته خواهد شد با ما همراه باشید.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را درباره بازداشت مهدی یراحی دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بازداشت مهدی یراحی

 

بازداشت مهدی یراحی به تازگی در شبکه‌ های اجتماعی وایرال و ترند شده است و سر و صدا‌ های زیادی را بر پا کرده ماجرا از این قراره که مهدی یراحی از حق زنان درباره پوشش حمایت و دفاع کرد و برای این کار نیز یک آهنگی را به اسم روسریتو خواند و آن را انتشار داد. به گفته خود مهدی یراحی آهنگ روسری تو درباره دفاع از حق زنان درباره پوشش می‌ باشد. این آهنگ در کم ترین زمان توانست به بالای چندین هزار دانلود را کسب کند.

 

همه اتفاقات افتاده باعث شد تا مهدی یراحی بازداشت شود و بازداشت مهدی یراحی نیز سر و صدا های زیادی را بر پا کرد. مهدی یراحی قبل از سرودن آهنگ روسریتو نیز ممنوع الفعالیت شده بود اما با این وجود با سرودن آهنگ روسریتو این آهنگ را به زنان آزاده ایران که در خط اول جنبش زن زندگی آزادی دلیرانه می‌ درخشند تقدیم کرد. این خواننده محبوب در سال‌ های اخیر به دلیل حمایت از آوازخوانی زنان و سایر اتفاقات افتاده مورد توجه سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و از آن به بعد نیز ممنوع الفعالیت شد.

بیشتر مطالعه کنید  آریا کئوکسر

 

در چندین سال اخیر نیز مهدی یراحی با سرودن آهنگ سرود زن که در آن نیز از چندین خواننده زن استفاده کرده بود باعث شد تا مهدی یراحی ممنوع المعامله نیز شود و به تازگی نیز مهدی یراحی با انتشار اهنگ روسریتو جنجال های زیادی را بر پا کرد

 

و این اتفاق باعث بازداشت مهدی یراحی شد. مهدی یراحی تا به الان آهنگ‌ های زیادی را از خود به نمایش گذاشته است و در حال حاضر نیز طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران دارد. در حال حاضر معروف‌ ترین آهنگی که از مهدی یراحی به تازگی انتشار یافت و باعث جنجال‌ های زیادی شد آهنگ روسریتو می‌ باشد این آهنگ توانست در کم ترین زمان ممکن بیشترین تعداد دانلود را نیز کسب کند.

دلیل اصلی بازداشت مهدی یراحی

 

مهدی یراحی یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی می‌ باشد و طرفداران خاص خودش را دارد او در سال‌های اخیر به دلیل حمایت از آوازخوانی زنان ممنوع الفعالیت شده بود اما با این حال در چندین روز اخیر مهدی یراحی با سرودن آهنگ روسری تو توانست جنجال‌های بسیار زیادی را برپا کند و او این آهنگ را به زنان آزاده ایران که در خط اول جنبش زن، زندگی، آزادی دلیرانه می‌ درخشند تقدیم کرد و همه این اتفاقات باعث بازداشت مهدی یراحی شد. در ادامه مقاله ما برای شما اینستاگرام مهدی یراحی را قرار داده‌ ایم که می‌توانید از طریق آن وارد پیج اینستاگرام مهدی یراحی شوید و این خواننده را دنبال کنید.

پیج اینستاگرام مهدی یراحی

 

بیشتر مطالعه کنید  ترند فارسی (TrendeFarsi)

مهدی یراحی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره اهنگ های جدید و خبر های جدید را نیز در پیج اطلاع رسانی می کند‌.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مهدی یراحی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام مهدی یراحی 》وارد پیج اینستاگرام این خواننده معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره بازداشت مهدی یراحی مطالبی را ارائه داد و تمام اطلاعات لازم درباره این موضوع در این مقاله گفته شد.

حضرات نیوز

دکمه بازگشت به بالا