فیلم و سریال

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

آموزش دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم دیو و ماه پیشونی در ژانر کمدی و فانتزی به کارگردانی حسین قناعت ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۵ قسمت و هر قسمت آن نیز به مدت ۴۹ دقیقه پخش شده است.

اگر قصد دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

 

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم دیدنی دیو و ماه پیشونی

 

یک کیمیا گر حرفه ای وجود دارد این کیمیا گر در زیر زمین خانه خودش یک آزمایش گاه پر از تجهیزات برای تولید و ساخت اکسیر دارد اما به صورت ناگهانی بعد از کشف کردن چندین اکسیر قدرتمند و قوی در اثر این اکسیر ها توسط یک فرد ناشناسی طلسم می شود.

 

و متاسفانه ماه پیشونی در چندین اتفاق های ناگهانی و ناگوار پدر و مادرش را از دست می دهد اما بعد از مدتی وقتی که فهمید توسط یک شخص ناشناسی طلسم شده است. یک نقشه ای برای نجات از این طلسم دارد و او برای مقابله با این طلسم باید فداکاری هایی را انجام دهد اما این طلسم یکی از پر قدرتمند ترین طلسم ها می باشد و به همین سادگیا شکسته نمی شود. آن ها نیز به دنبال راه کار هایی می گردد تا بتوانند این طلسم را بشکنند چرا که اگر همه چیز به این شکل باقی بماند ممکن است عواقب جبران ناپذیر زیادی را برای آن ها داشته باشد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جدید جیسون استاتهام 2023

نقد و بررسی فیلم دیدنی دیو و ماه پیشونی

 

فیلم دیو و ماه پیشونی را آقای حسین قناعت به نویسندگی مهرداد کوروش نیا ساخته است. این فیلم در ژانر فانتزی و کمدی با فیلم برداری محمد حسن پور به مدت ۱۵ قسمت تولید شد و از طریق شبکه نمایش خانگی به اکران درآمد.

 

خلاصه داستان به این شکل است که یک کیمیا گر حرفه ای وجود دارد این کیمیا گر در زیر زمین خانه خودش یک آزمایش گاه پر از تجهیزات برای تولید و ساخت اکسیر دارد اما به صورت ناگهانی بعد از کشف کردن چندین اکسیر قدرتمند و قوی در اثر این اکسیر ها توسط یک فرد ناشناسی طلسم می شود.

 

و متاسفانه ماه پیشونی در چندین اتفاق های ناگهانی و ناگوار پدر و مادرش را از دست می دهد اما بعد از مدتی وقتی که فهمید توسط یک شخص ناشناسی طلسم شده است. یک نقشه ای برای نجات از این طلسم دارد و او برای مقابله با این طلسم باید فداکاری هایی را انجام دهد اما این طلسم یکی از پر قدرتمند ترین طلسم ها می باشد و به همین سادگیا شکسته نمی شود. آن ها نیز به دنبال راه کار هایی می گردد تا بتوانند این طلسم را بشکنند و…

بیوگرافی حسن پور شیرازی (بازیگر)

 

حسن پدر شیرازی در سال ۱۳۳۶ در شیراز به دنیا آمده است او فارغ التحصیل از طریق رشته کارگردان سینما و تلویزیون می باشد که مدرک لیسانس تئاتر نیز دارد.

 

آقای حسن ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۶۳ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی نقش ایفا کند.

بیشتر مطالعه کنید  evil dead rise

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم دیو و ماه پیشونی اشاره کرد که لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ در ابتدای مقاله وجود دارد.

شرح مقاله

 

حضرات نیوز در این مقاله برای شما درباره فیلم دیو و ماه پیشونی مطالبی را ارائه داد که لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

سایت شرط بندی معتبر

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا