فیلم و سریال

دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت

آموزش دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت

دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت بالا. این فیلم بسیار محبوب در سال ۲۰۲۲ میلادی به اکران درآمد و در فیلم برادران لیلا بازیگران معروفی مانند: ترانه علی دوستی، سعید پور صمیمی، نوید محمد زاده و… بازیگری کرده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فیلم برادران لیلا
محصول ایران
زبان فارسی
سال ساخت ۲۰۲۲
کارگردان سعید روستایی
بازیگران سعید پور صمیمی، ترانه علیدوستی، فرهاد اصلانی

دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت بالا

دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت ۷۲۰ دانلود


توضیحاتی درباره فیلم برادران لیلا

فیلم برادران لیلا در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآمده است و این‌ فیلم به کارگردانی سعید روستایی و با فیلم برداری هومن بهمنش ساخته شده است و بازیگرانی مانند: سعید پور صمیمی، فرهاد اصلانی، ترانه علی دوستی، نیره فراهانی، نوید محمد زاده و… بازیگری کرده است.

داستان این فیلم به صورت خلاصه، زنی ۴۰ ساله ای به اسم لیلا که در خانواده ای که درگیر مشکلات اقتصادی است زندگی می کند و او به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده اش مجبور می شود تا کار کند و او بالاخره در یک پاساژی کار خود را آغاز می کند.

اما پس از مدتی کار کردن او تصمیم می گیرد تا یک کار بوتیک در همان پاساژ را آغاز کند اما برای شروع این کار به مشکلات زیادی بر می خورد و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۲

اگر قصد دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت بالا را دارید می توانید لینک دانلود را در ابتدای مقاله پیدا کنید.

کارگردان و بازیگران فیلم برادران لیلا

آقای سعید روستایی کارگردان این می باشد و بازیگرانی همچون سعید پور صمیمی، پیمان معادی، ترانه علی دوستی، نوید محمد زاده، فرهاد اصلانی، نیره فراهانی، مهدی حسینی نیا، اسماعیل پور رضا، جواد پور حیدری و… بازیگری کرده است.

خلاصه داستان فیلم برادران لیلا

لیلا یک زن ۴۰ ساله در یک خانواده ای که درگیر مشکلات اقتصادی و مالی است زندگی می کند و او به دلیل مشکلات و سختی های خانواده اش مجبور می شود تا کار کند و او در یک پاساژی شروع به کار می کند و تنها درآمد ثابت این خانواده کار کردن لیلا در این پاساژ است.

پدر لیلا یعنی اسماعیل تریاکی می باشد و متاسفانه نشانه هایی از آلزایمر را در خود نشان می دهد اسماعیل چندین سکه هایی را پس انداز کرده است و لیلا بعد از دیدن این سکه ها فکری به سرش می زند و پیشنهادی به پدرش اسماعیل می دهد.

لیلا پیشنهاد شروع کار بوتیک در پاساژ را به پدرش می دهد که در همان روز یکی از بزرگان فامیل فوت می کند و برای شروع کار بوتیک در پاساژ با سختی ها و مشکلاتی مواجه می شود و….

بیوگرافی سعید پور صمیمی

آقای سعید پور صمیمی در سال ۱۳۲۲ در ۹ اسفند در تهران به دنیا آمده است و او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و تئاتر از دانشگاه تهران می باشد .

او کار خود را در سال ۱۳۴۰ وقتی که ۱۸ ساله بود آغاز ‌کرد اما او در سال ۱۳۵۴ وقتی که ۳۲ سال سن داشت به صورت کاملا رسمی با بازیگری در سریال سلطان صاحبقران کار خود را آغاز کرد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم شزم خشم خدایان دوبله فارسی

این بازیگر معروف و محبوب با بازیگری در فیلم برادران لیلا نیز توانست به موفقیت های خود اضافه کند و لینک دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت بالا در مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام سعید پور صمیمی

سعید پور صمیمی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفداران عزیز خود دارد در پیج اینستاگرام خود فالوور های بسیار زیادی نیز دارد و او اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سعید پور صمیمی بازیگر فیلم برادران لیلا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سعید پور صمیمی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم برادران لیلا و کارگردان و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم و لینک دانلود فیلم برادران لیلا با کیفیت بالا در ابتدای مقاله وجود دارد‌. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید می توانید از این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا