ورزشی

بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در این روزا یکی از ترند ترین مسائل ها شده است و این کار رئیس فدراسیون اسپانیا از نظر بازیکنان زنان فوتبال اسپانیا نا درست بوده است که بازیکنان این تیم خواستار شده اند تا او از کارش بر کنار شود.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را درباره بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

 

امروزه یکی از صحبت‌ ها و شایعاتی که درباره این موضوع به وجود آمده است بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می باشد. تیم فوتبال زنان کشور اسپانیا که در چند روز اخیر با تلاش و توانایی خودشان که توانستند در جام جهانی شرکت کنند و قهرمان شوند برای دریافت مدال از فدراسیون فوتبال اسپانیا حضور یافته بودند تا این که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با بوسه‌های عجیبی که از بازیکنان داشته است شایعاتی  بسیار جنجالی را به وجود آورد.

 

بازیکنان تیم ملی زنان فوتبال اسپانیا از حرکت رئیس فدراسیون بسیار نا راضی هستند و این کار او را تحقیر می‌کنند. طبق بررسی‌ هایی که تیم سایت حضرات نیوز از این موضوع داشته است متوجه شده است که بازیکنان این تیم ملی درخواست کرده‌ اند تا رئیس فدراسیون از کار خودش برکنار شود در غیر این صورت هیچ بازی را برای تیم ملی فوتبال زنان انجام نخواهند داد. این روز ها بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تبدیل به یک ترند شبکه‌های اجتماعی شده است و همه از این اتفاق بسیار شوکه شده اند.

بیشتر مطالعه کنید  فوتبال سپاهان

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در جواب به اتفاقاتی که افتاده است این جواب را داده است که تمامی این حرفایی که در رسانه ها نشر یافته است حقیقت ندارد و کار رسانه ها بوده است و به هیچ عنوان قصد ندارم از کار خودم بر کنار شوم. در حال حاضر نیز بازیکنان فوتبال زنان اسپانیا خواستار برکناری رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا هستند و گفته‌اند که اگر این کار انجام نگیرد دیگر هیچ بازی را برای تیم ملی اسپانیا انجام نخواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا چه چیزی را درباره این موضوع گفته است؟

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در جواب به شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها نشر یافته است گفته است که تمام شایعات نشر یافته در شبکه‌های اجتماعی حقیقت ندارد و من با خواستار بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا موافقت نمی‌کنم و از کار خودم برکناری نمی‌ کنم. بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در بیانیه‌ای که به فدراسیون فوتبال داده است از بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اظهار نارضایتی کرده‌اند و این کار را تحقیر کرده‌اند و یک کار ناپسندی می‌ باشد.

 

تیم فوتبال زنان اسپانیا که در جام جهانی ۲۰۲۳ توانسته‌ اند با تلاش خود به مقام قهرمانی در این تورنومنت برسند و برای دریافت پاداششان از فدراسیون فوتبال اسپانیا به کشورش نیز برگشتند که بوسه جنجالی فدراسیون فوتبال اسپانیا شایعاتی را نشر داد و با این کارش در حال حاضر این موضوع در شبکه‌های اجتماعی به یک صحبت ترندی تبدیل شده است.

 

هرموسا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این بوسه هرچند که توافقی بوده است اما بعد از این اتفاق فشارهایی را بر علیه فدراسیون فوتبال اسپانیا و هم برای بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا وارد شده است و با این حال خانم هرمسا و بازیکنان تیم ملی اسپانیا خواستار استعفای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شده‌اند و منتظر استعفای او از کار خودش هستند در غیر این صورت برای تیم ملی اسپانیا هیچ بازی را انجام نمی‌دهند.

بیشتر مطالعه کنید  فوتبال بارسلونا

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره بوسه جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مطالبی را ارائه داد و تمام اطلاعات لازم درباره این موضوع در این مقاله گفته شد.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا