ورزشی

بازیهای آسیایی

معرفی بازیهای آسیایی

 

اطلاعیه اولیه درباره بازیهای آسیایی

 

بازیهای آسیایی یکی از تورنمنت ها و یا رویداد های ورزشی است و قاره ای است که از هر ۴ شال یک بار در هر قاره در بین ورزشکاران آن قاره و آسیا نیز برگزار می‌ شود. سازمانی به اسم شورای المپیک آسیا وجود دارد که آن ها مسئول برگزاری این نوع از رقابت‌ ها هستند و تمام بازی ها ساعت ها و هر چیزی لازم باشد را آن ها تعیین می کند و بازی ها انجام می شود.

یکی از اتفاقاتی که در چندین سال اخیر در این تورنمنت افتاد این است که این رویداد ها در قدیم های دور تا سال ۱۹۷۸ مسئول برگزاری تمام بازی ها بر عهده فدراسیون بازی های آسیایی یعنی ای اف اسی AFC بود که بعد از این سال تصمیم گرفته شد که این رویداد ها دیگر توسط شورای المپیک آسیا OCA ساماندهی و برگزار شود.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را درباره بازیهای آسیایی دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بازیهای آسیایی

 

بازیهای آسیایی از تورنمنت های بسیار پر طرفدار آسیایی می باشد که نه تنها در قاره آسیا بلکه هر ۴ سال یک بار در هر قاره مسئول آن قاره بازی های آسیایی را برگزار می کند و بازی های آن انجام می شود.

 

در این رویداد ورزشکاران از هر کشور به میادین می روند و با یک دیگر بر سر گرفتن مدال طلا جنگ می کنند و در آخر نیز هر کسی بتواند عملکرد بهتری را نسبت به سایر ورزشکاران از سایر کشور ها را داشته باشد مقام اول و مدال طلا را خواهد گرفت و در این دوره از رقابت‌ ها اسم آن ورزشکار به عنوان برنده ثبت خواهد شد.

بیشتر مطالعه کنید  فوتبال پرسپولیس و النصر

 

این دوره از رقابت‌ ها هر چهار سال یک بار بر گزار می شود و اولین دوره از این رقابت‌ ها به سال ۱۹۵۱ بر می گردد که در کشور هند و در شهر دهلی نو برگزار شد هدف از این تورنمنت این است که ورزشکاران آسیا از هر کشوری در یک بازه زمانی جمع شوند و مسابقاتی را انجام دهند.

در این دوره از مسابقات ، ورزش های مختلفی وجود دارد از جمله از ورزش‌ های معروفی که در این رویداد ها وجود دارد می توان به بسکتبال و دو و میدانی و بدمینتون و بوکس و راگبی و قایق رانی باد بانی و تیر اندازی و گلف و فوتبال و هندبال و پنج گانه مدرن از ورزش‌ های معروف این دوره از رقابت‌ ها می‌ باشد.

 

ما برای شما کاربران تا به این لحظه تمام اطلاعات لازم درباره بازیهای آسیایی را برای شما توضیح دادیم و تمام سعی و تلاش خود را انجام داده ایم تا به بهترین و واضح ترین شکل برای شما توضیح دهیم امیدواریم تا به الان از مطلب ها استفاده کرده باشید و با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات دیگر و مفیدی را نیز برای شما کاربران ارائه دهیم و تیم حضرات نیوز امیدوار است که تمام مطالب های نوشته شده برای شما مفید باشد.

بازیهای آسیایی توسط چه کسی برگزار می‌ شود؟

 

این بازی های بسبار پر هیجان انگیز در حال حاضر توسط شورای المپیک آسیا یعنی OCA برگزار می‌ شود. این دوره از رقابت‌ ها در سال ۲۰۲۲ توسط شورای المپیک آسیا در کشور چین برگزار و پایان یافت و ورزشکاران از هر کشور های مختلف در این رقابت‌ های پر هیجان وارد میادین شدند و برای کسب مقام جنگیدند.

بیشتر مطالعه کنید  لینک سایت فوتبال ۱۱

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره بازیهای آسیایی مطالبی را ارائه دادیم و تمام توضیحات لازم درباره این موضوع نیز در این مقاله برای شما ارائه داده شد علاوه بر آن سایت حضرات نیوز درباره موضوعات مختلف روزانه مقالاتی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد که می توانید روزانه با ورود به سایت حضرات نیوز از مقالات انتشار یافته بهره مند شوید.

سایت شرط بندی معتبر

توصیه می شود این را هم بخوانید پخش زنده فوتبال آپارات

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا