ورزشی

فوتبال بازیهای آسیایی

معرفی فوتبال بازیهای آسیایی

 

اطلاعیه اولیه درباره فوتبال بازیهای آسیایی

 

فوتبال بازیهای آسیایی یکی از تورنمنت های بسیار جذاب آسیایی است که هر ۴ سال یک بار برگزار می‌ شود. فوتبال جزو پر طرفدار ترین ورزش‌ های حال حاضر جهان می باشد که نه تنها در قاره آسیا بلکه در تمام قاره های جهان ورزش محبوب فوتبال جرو پر طرفدار ترین ورزش‌ ها است. برای اولین دوره از این رقابت‌ ها در سال ۱۹۵۱ در کشور هند برگزار شد.

بازی های آسیایی در ورزش‌ فوتبال مردان برای اولین بار در سال ۱۹۵۱ در شهر دهلی نو و کشور هند برگزار شد و بازی های آسیایی زنان از سال ۱۹۹۰ به بازی های آسیایی اضافه شد و از آن دوره به بعد بازی های آسیایی فوتبال زنان نیز در این دوره از مسابقات برگزار شد و جزو پر طرفدار ترین تورنمنت ها نیز به شمار می‌ اید.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را درباره فوتبال بازیهای آسیایی دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فوتبال بازیهای آسیایی

 

فوتبال جزو معتبر ترین و پر طرفدار ترین ورزش‌ ها در جهان محسوب می شود و یکی از ورزش‌ هایی است که در هنگام برگزاری مسابقات آن هیجان را در مسابقه حس خواهی کرد. فوتبال بازیهای آسیایی نیز که در قاره آسیا برگزار می‌ شود طرفداران زیادی را از این قاره دارد مردمان قاره آسیا علاقه شدیدی به ورزش فوتبال نسبت به سایر ورزش ها دارد.

بیشتر مطالعه کنید  نتایج فوتبال زنان جهان

فوتبال بازی های آسیایی مردان برای اولین دوره از رقابت‌ ها در سال ۱۹۵۱ در کشور هند برگزار شد که در این دوره خود کشور هند توانست در فینال با شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقام اول را کسب کند و در خانه خودشان مدال طلا را نیز بگیرند.

لازم به ذکر است که فوتبال بازیهای آسیایی زنان  تقریبا ۴۰ سال بعد از برگزاری مسابقات فوتبال مردان به بازی های آسیایی اضافه شد و از استقبال خوبی نیز بر خوردار شد. پر افتخار ترین تیم در این دوره از رقابت‌ ها تیم‌ ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشور کره جنوبی است که توانسته در کل با کسب ۵ مقام قهرمانی نام خود را در این دوره از رقابت‌ ها ثبت کند. در بازی های آسیایی از سال ۲۰۰۲ برای بازیکنان فوتبال محدودیت سنی اعمال شده است و یکی از قوانین این دوره این است که فقط ۳ بازیکن بالای زیر ۲۳ سال می تواند در این دوره شرکت کند و مابقی بازیکنان تیم ها باید زیر ۲۳ سال باشند.

ما برای شما کاربران تا به این لحظه تمام اطلاعات لازم درباره فوتبال بازیهای آسیایی را برای شما توضیح دادیم و تمام سعی و تلاش خود را انجام داده ایم تا به بهترین و واضح ترین شکل برای شما توضیح دهیم امیدواریم تا به الان از مطلب ها استفاده کرده باشید و با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات دیگر و مفیدی را نیز برای شما کاربران ارائه دهیم و تیم حضرات نیوز امیدوار است که تمام مطالب های نوشته شده برای شما مفید باشد.

بیشتر مطالعه کنید  سوفا اسکور

پر افتخار ترین کشور در فوتبال بازیهای آسیایی کدام کشور است؟

 

در این دوره از رقابت‌ ها تیم‌ ملی کره جنوبی با کسب بیشترین مقام قهرمانی یعنی ۵ دوره توانسته پر افتخار ترین کشور در این دوره از رقابت ها را نیز کسب کند.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فوتبال بازیهای آسیایی مطالبی را ارائه دادیم و تمام توضیحات لازم درباره این موضوع نیز در این مقاله برای شما ارائه داده شد علاوه بر آن سایت حضرات نیوز درباره موضوعات مختلف روزانه مقالاتی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد که می توانید روزانه با ورود به سایت حضرات نیوز از مقالات انتشار یافته بهره مند شوید.

سایت شرط بندی معتبر

توصیه می شود این را هم بخوانید پخش زنده فوتبال آپارات

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا