فیلم و سریال

فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی

دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی

فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی یکی از ترند ترین فیلم های این روزا است که با کارگردانی حمید زرگر نژاد و با بازیگرانی مانند: بهرنگ علوی ، صحرا اسداللهی ، احمد کاوری ، سیامک صفری ، حسام منظور و… ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم سینمایی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی

 

دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی

دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم سینمایی شماره ۱۰

یک سربازی با رضایت خودش به جبهه می رود و آماده جنگ با سربازان عراقی می شود بعد از رفتن به جبهه و جنگ با سربازان عراقی به دام آن ها می افتد و عراقی ها او را به اسارت می کشد و او را حبس و شکنجه می دهند و…

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم شماره ۱۰

این فیلم با بازیگری ، بازیگرانی همچون سیامک صفری ، مهدی زمین پرداز ، حسام منظور ، مجید صالحی ، بهرنگ علوی ، صحرا اسداللهی ، احمد کاوری و…. و با کارگردانی آقای حمید زرگر نژاد ساخته شده است. و محصول کشور ایران و به زبان فارسی ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم kraven the hunter

به صورت خلاصه یک سربازی با رضایت خود به جبهه می رود و آماده جنگ با سربازان عراقی می شود بعد از رفتن به جبهه و جنگ با سربازان عراقی به دام آن ها می افتد و عراقی ها او را به اسارت می کشد و او را حبس و شکنجه می دهند و…

بازیگران فیلم سینمایی شماره ۱۰

در این فیلم بازیگرانی مانند: سیامک صفری ، مهدی زمین پرداز ، حسام منظور ، مجید صالحی ، بهرنگ علوی ، صحرا اسداللهی ، احمد کاوری بازیگری کرده اند.

بیوگرافی مهدی زمین پرداز

آقای مهدی زمین پرداز در ۲۳ شهریور ماه در سال ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس از طریق رشته کارگردانی از دانش کده سینما و تئاتر می باشد و او ابتدا کار خود را به صورت جدی با تئاتر آغاز کرد.

مهدی زمین پرداز کار خود را به صورت کاملا جدی در سال ۱۳۷۳ وقتی که ۱۳ سال سن داشت از تئاتر آغاز کرد اما او به صورت حرفه در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

از افتخارات آقای مهدی می توان به جایزه دیپلم افتخار و مقام اول در جشنواره تئاتر اشاره کرد که او توانست در سال ۱۳۷۴ وقتی که ۱۴ سال سن داشت این جایزه را به دست بیاورد.

از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به فیلم سینمایی شماره ۱۰ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی در مقاله وجود دارد. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید می توانید از طریق ان لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the immaculate room

پیج اینستاگرام مهدی زمین پرداز

آقای مهدی زمین پرداز به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفداران عزیز خود دارد فالوور های زیادی را نیز در اینستاگرامش دارد و اطلاع رسانی ها در رابطه با فیلم های جدیدش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مهدی زمین پرداز بازیگر فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مهدی زمین پرداز 》وارد اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این فیلم برای شما درباره فیلم سینمایی شماره ۱۰ ایرانی و کارگردان و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید لینک دانلود این فیلم در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا