سایت های شرط بندی

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم:

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

برای دانلود فیلم جنگ جهانی سوم با لینک مستقیم و با کیفیت بالا می‌توانید به سایت‌ها و نرم‌افزار‌های مختلف دانلود فیلم و سریال ایرانی مراجعه کنید. در ادامه با حضرات نیوز همراه باشید.

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم:

شاید از کاربرانی باشید که تعریف این فیلم سینمایی را شنیده باشید و فقط بخواهید فیلم را دانلود کنید. اگر هم از آن دسته کاربرانی هستید که فقط اسم این اثر سینمایی را شنیده‌اید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری از آن داشته باشید، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

این فیلم سینمایی ایرانی از پلتفرم‌ها و نرم‌افزار‌های مختلف با لینک مستقیم و یا به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه قابل دانلود است.

ازجمله اپلیکیشن‌هایی که در آن‌ها دانلود فیلم جنگ جهانی سوم ممکن است، نرم افزارهای: آپارات نماوا، فیلیمو، تلگرام، یوتیوب و… می‌باشند.

کارگردان فیلم جنگ جهانی سوم:

سطح کیفیت یک فیلم سینمایی، ارتباط مستقیمی با مهارت کارگردان و افکار او دارد. احتمالا شما هم پیش از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم می‌خواهید بدانید که کارگردان این فیلم سینمایی چه شخصی است؟

کارگردان این فیلم سینمایی هومن سیدی است که یکی از مشهورترین و هنرمندترین کارگردانان سینما است که فیلم‌ها و سریال‌های موفق زیادی ازجمله سریال قورباغه را کارگردانی کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  سایت سیب بت 90

نخستین اکران فیلم جنگ جهانی سوم چه زمانی اتفاق افتاد؟

قبل از اینکه شما دانلود فیلم جنگ جهانی سوم را انجام دهید، این فیلم سینمایی به اکران یا همان نمایش عمومی درآمده است. نخستین اکران عمومی این فیلم در سال ۲۰۲۲ بود.

شاید جالب باشد بدانید که اولین بار این فیلم سینمایی در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش عمومی رسید که نشان دهنده سطح بالای ساخت این فیلم سینمایی است.

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

جوایز فیلم جنگ جهانی سوم:

قاعدتا این فیلم سینمایی با این سوژه جذاب و کیفیت بالا، در جشنواره فیلم ونیز حرفی برای گفتن داشت و خوشبختانه توانست نماینده بسیار شایسته‌ای برای تولیدات فیلم و سریال ایرانی باشد.

خوب است که پیش از دانلود فیلم سینمایی جنگ‌ جهانی سوم بدانید که: این فیلم موفق به دریافت دو‌ جایزه مهم از جشنواره فیلم ونیز شد. این دو جایزه در بخش افق به این فیلم تعلق گرفت.

ازجمله جایزه بهترین فیلم در این جشنواره به هومن سیدی و همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد هم برای محسن تنابنده به دست آمد.

عوامل فیلم جنگ جهانی سوم:

در این قسمت به صورت مختصر به نام افراد مختلفی که در تولید این فیلم دخیل بوده‌اند، اشاره می‌کنیم:

گفتیم که کارگردان فیلم‌ جنگ جهانی سوم هومن سیدی است. همچنین او یکی از نویسنده‌های این فیلم هم هست. دیگر نویسندگان این فیلم سینمایی آزاد جعفریان و آرین وزیر دفتری نام دارند.

موسیقی فیلم کاری از بامداد افشار است و مدیر تیم‌ فیلم‌برداری هم پیمان شادمانفر است. تدوین آن هم بر عهده هومن سیدی و مدیریت صدابرداری هم علیرضا علویان هستند.

بیشتر مطالعه کنید  سیگاری بت

معرفی کلی فیلم جنگ جهانی سوم:

قطعا پیش از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم، اطلاعات کلی درمورد معرفی این فیلم سینمایی، در پلتفرم‌های مختلف وجود دارند.

مدت زمان این فیلم سینمایی، ۱۰۷ دقیقه است. البته این رمان بدون سانسور درنظر گرفته شده و اگر نسخه سانسور شده این فیلم را دانلود کنید، باید زمان کم‌تری را برای تماشای این فیلم صرف کنید.

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم:

بتزیرگان این فیلم سینمایی شامل محسن تنابنده در نقش اصلی فیلم که شخصیتی به نام شکیب است، مهسا حجاری در نقش لادن، نوید نصرتی، مرتضی خانجانی در نقش فرشید هستند.

از دیگران این فیلم می‌توان به: ندا جبرائیلی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی اشاره کرد. همچنین مدیریت جلوه‌های ویژه بصری فیلم هم برعهده فرید ناظر فصیحی بوده است.

خلاصه داستان فیلم جنگ جهانی سوم چیست؟

توصیه می‌کنیم که حتما پیش از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم، خلاصه داستان را مطالعه کنید. شکیب یک‌ کارگر روزمزد و بی‌خانمان است. اتفاق هولناکی در گذشته شکیب وجود دارد و آن هم از دست دادن همسر و پسرش در زلزله چند سال اخیر بوده.

او باتوجه به وضعیتش جذب یک زن بنام لادن شده که او هم‌ کر و لال است. اصلی‌ترین چالش‌های بر سر فرصت‌هایی است که پیش روی این دو نفر قرار می‌گیرد تا زندگی خود را تغییر دهند.

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

تولید فیلم جنگ جهانی سوم چگونه صورت گرفت؟

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که پیش از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم بدانید که سوژه ساخت این فیلم چگونه ایجاد شد و مراحل تولید فیلم چگونه سپری شد؟

بیشتر مطالعه کنید  تاینی بت انفجار

در تاریخ ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ هومن سیدی اعلام کرد که در مجموعه شاخ آفریقا سعید آقاخانی و احسان ظلی پور حضور پیدا نمی‌کند. او در ادامه دلیل این غیبت را ساخت فیلم جنگ جهانی سوم عنوان کرد. او همچنین برخی از بازیگران فیلم ازجمله محسن تنابنده را هم معرفی کرد.

درادامه در تاریخ ۵ آبان ماه سال ۱۴۰۰ هومن سیدی دیگر عوامل فیلم را به صورت رسمی معرفی کرد. او لیست کامل بازیگران، نویسندگان و..‌ را اعلام کرد. برخی از این افراد در پروژه‌های قبلی هم با سیدی همکاری کرده بودند.

امتیاز فیلم جنگ جهانی سوم چند است؟

امتیاز یک فیلم به‌صورت نسبی نشان می‌دهد که چند درصد از تماشاگران از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم رضایت داشته‌اند؟

امتیاز به ثبت رسیده برای این فیلم سینمایی بالا ۷۵% رضایت این که یک آمار فوق العاده برای این فیلم سینمایی محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که اکثر افراد از تماشای فیلم رضایت کافی داشته‌اند.

درنهایت فیلم سینمایی جنگ جهانی یکی از تولیدات جدید و‌موفق سینمای ایران به کارگردانی هومن سیدی است که توانسته جوایزی را هم از جشنواره‌های بین المللی کسب کند.

برای دانلود فیلم جنگ جهانی سوم می‌توانید به سایت‌ها و نرم افزارهای مختلف مانند حضرات بت مراجعه کنید و این فیلم را در کیفیت‌های مختلف دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا