سایت های شرط بندی

دانلود آهنگ آنیتا کنکاش + متن آهنگ

شاید شما هم به دنبال دانلود آهنگ آنیتا کنکاش باشید که یکی از جدیدترین کارهای این خواننده است که سروصدای زیادی به پا کرده و توانسته طرفداران این خواننده را راضی کند. در ادامه با حضرات نیوز همراه باشید.

آهنگ کنکاش:

این ترک جدیدترین کار آنیتا است که از لحاظ مختلف خوب است و کیفیت معقولی دارد. آهنگساز کار ماهر بوده است و خود آهنگ هم از لحاظ لیریکالی وضعیت خوبی دارد.

البته هر روزه تولیدات مختلفی در دنیا موسیقی منتشر می‌شوند که شما می‌توانید بسته به علاقه و سلیقه خود آن‌ها را گلچین کنید و گوش دهید.

آهنگ کنکاش یکی از همین تولیدات جدید است که روزانه افراد زیادی  دانلود آهنگ آنیتا کنکاش را انجام می‌دهند و هنگام رفتن به سر کار، کلاس و… به آن گوش می‌کنند.

دانلود آهنگ آنیتا کنکاش

آنیتا کیست؟

بعضی از افرادی که به دنبال دانلود آهنگ آنیتا کنکاش هستند، هنوز این خواننده را نمی‌شناسند چرا که او مدت خیلی زیادی نیست که مشغول فعالیت شده است.

اگر برای شما هم سوال شده است که آنیتا کیست و چه‌طور وارد دنیای خوانندگی شد، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها دنبال بفرمایید.

بیوگرافی آنیتا:

انیتا یک دختر ایرانی متولد فروردین سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است که استعداد خوانندگی او توسط استاد شجریان کشف شد.

درواقع مادر آنیتا نغمه غلامی است که یکی از آواز‌خوان‌ها در گروه استاد شجریان بوده است. به همین دلیل شرایط برای رشد آنیتا در یک محیط کاملا هنری و آشنا به موسیقی فراهم شد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلتر شکن قوی bamboo vpn برای اندروید

آنیتا از همان کودکی شرایط مناسبی برای کار روی صدای خودش داشت و خیلی زود هم وارد دنیای موسیقی و خوانندگی شد و امروز در تلاش است تا جایگاه خود را در این بین پیدا کند.

آنیتا ساکن کجاست؟

شاید بخواهید پیش از دانلود آهنگ آنیتا کنکاش، بدانید که او ساکن کجاست. از آن‌جایی که فعالیت‌های خوانندگی در ایران برای بانوان ممنوع است، آنیتا نمی‌تواند ساکن ایران باشد .

او در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند و فعالیت‌های خوانندگی خود را در این کشور دنبال می‌کند.

دیکر مهارت‌های آنیتا:

آنیتا یک دختر فعال است و درحال حاضر تحصیلات خود را در رشته پزشکی در یکی از دانشگاه‌های ترکیه ادامه می‌دهد و قصد دارد تا مدرک خود را در این رشته اخذ کند.

می‌دانید که تحصیل در رشته پزشکی زمان بسیاری می‌خواهد ولی آنیتا به خوبی توانسته است تا بین فعالیت‌های هنری و تحصیلی هودش، تعادل ایجاد کند.

آیا آنیتا ازدواج کرده است؟

ممکن است برخی از افراد بعد از دانلود آهنگ آنیتا کنکاش و شنیدن آن حدس بزنند که آنیتا روابطی دارد.

باید بگوییم که تا امروز هیچ اطلاعی در این مورد دردسترس نیست و شنیده‌های حاکی است که او فعلا تمرکز خود را روی فعالیت‌هایش گذاشته است.

البته او روابط دوستانه خوبی را با دوستان ایرانی‌اش در ترکیه دارد. همچنین او دایره روابط دوستانه و خوبی را هم در دانشگاه دارد.

سرگرمی‌های آنیتا چیست؟

این خواننده پاپ و نسل جوان کشورمان فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد که ورزش یکی کردن یکی از آن‌ها است و بنظر می‌رسد که او در اوقات فراغتش به بدنسازی می‌پردازد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ اتفاقا حمید هیراد

البته او عادت به رفتن سینما، تئاتر و خصوصا کنسرت‌های مختلف دارد و از کودکی موارد بسیاری درا در کنسرت‌های مختلف یاد گرفته است.

اجرای آنیتا روی صحنه:

خواننده ترک کنکاش تجربه اجرا در کنسرت را نداشته است ولی او در برنامه چند شنبه با سینا شرکت کرده است.

او در این برنامه اجرا کرد و البته مصاحبه خوبی را هم درمورد اهداف، خاطرات و تجربیاتش در ایران با سینا داشت.

همکاری‌های آنیتا با دیگر خواننده‌ها:

آنیتا یکی از خواننده های جوان و بدنیال کسب تجربه است که در این بین با خواننده های مختلفی همکاری کرده است. در کارنامه او سابقه همکاری با دنیا دادرسان ثبت شده است.

او همچنین با بهزاد لیتو، رپر مشهور ایرانی هم چندین همکاری را داشته است که ازجمله آن‌ها می‌توان به: ترک دست فروش، با تو یکی نه، پیدا نکردم و… اشاره کرد.

البته همکاری‌های آنیتا به همین‌جا ختم نمی‌شود و او با آرتا و جیدال، خواننده های نسل جدید هم همکاری‌هایی را داشته است که می‌توان ترک: یکی از اونا را در این گروه قرار داد.

دانلود آهنگ آنیتا کنکاش

دانلود آهنگ آنیتا کنکاش:

این ترک در خیلی از پلتفرم‌های قابل دسترسی است ولی مهم‌ترین منبع شنیدن این اهنگ، صفحات اجتماعی خود آنیتا ازجمله ساوند کلود است.

شما می‌توانید برای دانلود آهنگ آنیتا کنکاش به سایت‌هایی مختلف مراجعه بفرمایید و این ترک را در کیفیت‌های مختلف ۱۸۰ و ۳۲۰ دانلود کنید.

درادامه می‌توانید پیش از دانلود آهنگ آنیتا کنکاش، متن این ترک را مشاهده بفرمایید:

متن آهنگ کنکاش

همه اش باهام جنگ داشت تعصبی رو حرفاش

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم خارجی جدید بدون سانسور

آخرم رفتو موند رو دلم جای چنگاش

عوض می شد رنگاش منم هی با خودم کنکاش

که چقد راحت میره کاش یه کوچولو رگ داشت

بمون قولت نشکنو تا نبینی یه موقع خشممو

تو می خوای سخت بگیری ولی نمبینی اشکمو

کفرم داره درمیاد صبرم داره در سر میاد

وقتی من عصبیم ازم هر کاری بگی بر میاد

فقط وقتم پر کرد تا تونست عشقمو پل کرد

تا دید قلب من همه جوره میره توو لحظه

دلش قرص شد و راحت دیگه نداشت شکایت

نمیدونست من اگه برگردم زمین میلرزه

همه اش شد که طلبکار باهام جنگ داره انگار

تا اینجاشم اگه راه اومدم واسه دل خودمه

آخه نمی شد عالی تا کی رو سر بزاریش

مگه مسابقه اس که همه اش به دنبال بردنه

بمون قولتو نشکنو تا نبینی یه موقع خشمم و

تو میخوای سخت بگیری ولی نمبینی اشکم و

کفرم داره در میاد صبرم داره سرمیاد

وقتی من عصبیم ازم هر کاری بگی برمیاد

بمون قولت نشکنو

کفرم دار

درنهایت امیدواریم پس از دانلود آهنگ آنیتا کنکاش، اوقات خوشی را هنگام شنیدن این ترک زیبا داشته باشید و دانلود آهنگ آنیتا کنکاش را می‌توانید در حضرات بت انجام دهید. و از خوانده‌های جوان نسل جدید ازجمله خواننده این موزیک حمایت بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا