سایت های شرط بندی

دانلود سریال سقوط

شاید این روزها شما هم برای دانلود سریال سقوط اقدام کرده باشید و خودتان جروز دنبال کنندگان این سریال جذاب ایرانی باشید.

اگر شما هم از علاقمندان به فیلم و سریال‌های خانگی باشید، قطعا اسم سریال سقوط به گوشتان خورده است. این روزها سریال سقوط تماشاگران زیادی را پای هنرنمایی‌های بازیگران این سریال نشانده است. در ادامه از حضرات نیوز به معرفی این سریال می‌پردازیم.

معرفی سریال سقوط

شاید جالب باشد بدانید که چرا نام سریال سقوط تا این اندازه بر سر زبان‌ها است. این سریال ایرانی روایت‌گر شجاعت و تیزهوشی و‌مقاوت یک زن ایرانی است که برای زندگی و آزادی خودش تلاش می‌کند.

البته در محورهای دیگر رشادت‌های یک مرد میهن دوست ایرانی که مسولیت‌های سنگینی دارد و میخواهد خلف وعده نکند هم به تصویر کشیده شده است.

این مفاهیم بلند که در قالب یک داستان جاسوسی، اکشن، عاشقانه و درام درآمده اند، باعث می‌شوند که افراد زیادی نسبت به دانلود سریال سقوط اقدام کنند.

سریال سقوط

سریال سقوط

این سریال ایرانی یکی جدیدترین سریال‌های ایرانی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده است که قسمت اول آن در تاریخ ۱۸ دی ماه سال ۱۴۰۱ پخش شد.

محل فیلم‌برداری این سریال در شهرستان سقز از استان کردستان بوده است.

ژانر سریال سقوط

ممکن است پس از دانلود سریال بخواهید بدانید که ژانر این سریال خانگی چیست؟

بیشتر مطالعه کنید  اهنگ سوگند برقص زیر بارون

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این سریال خانگی ژانری درام و عاشقانه دارد.

خلاصه داستان سریال سقوط

معمولا تمام افراد پیش از تماشای سریال‌ها، خلاصه داستان سریالی که قصد تماشای آن را دارند می‌خوانند و یا این خلاصه را از نزدیکان و آشنایان خود می‌شنوند.

درمورد خلاصه سریال آماده است که: زوج جوانی می‌خواهند به‌عنوان سفر معوقه ماه عسل به کشور ترکیه بروند. ولی این همه ماجرا نیست و شخصیت مرد داستان می‌خواهد به‌ این بهانه پرده از رازی هولناک بردارد….

زبان‌ها در سریال

پیش از دانلود سریال باید بدانید که این سریال ایرانی یکی از سریال‌عایب است که به جهت خط داستانی خود از زبان‌های متفاوتی بهره برده است.

شما در سریال با انواع زبان‌ها و گویش‌های: کردی، ترکی، فارسی، عربی، انگلیسی و… سر و کار خواهید داشت که وجهه جالبی به سریال داده است.

البته زبان اصلی این سریال طلق انتظار، زبان فارسی است.

دانلود سریال سقوط

این سریال خانگی قرار است که چهارشنبه‌ها ساعت هشت صبح از پلتفرم فیلیمو پخش بشود. این سریال به سفارش شبکه خانگی فیلیمو ساخته شده است.

شما باید برای دانلود قانونی و خلال این سریال به فیلیمو مراجعه کنید و از آن‌جا این سریال جذاب را دانلود بفرمایید.

زمان تولید سریال

پیش از دانلود سریال خوب است بدانید که در واقع سقوط یک مینی سریال است که در نه قسمت ساخته و آماده پخش شده است.

این سریال ایرانی در سال ۱۴۰۱ تولید و فیلم‌برداری شده است. همان.طور که ذکر کردیم اکثر صحنه‌های این سریال در شهرستان سقز آماده شده است.

بیشتر مطالعه کنید  سایت شرطبندی پویان مختاری

تهیه کننده سریال سقوط

اگر از علاقمندان و دنبال کنندگان سریال سقوط هستید، باید بدانید که اگر امروز برای دانلود سریال سقوط وقت می‌گذارید و این سریال به دست شما رسیده است، بخاطر زحمات تهیه کننده آن است.

البته دیگر عوامل هم به نوبه خود زحمت بیساری کشیده اند. این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری که سابقه تهیه‌کنندگی آشار مختلفی را دارد آماده شده است.

کارگردان سریال

یکی از امتیازات مثبت سریال این است که تیمی جوان آن را تولید کرده است و از نقش‌های اصلی تا کارگردان همگی اولین تجربه خود را در این زمینه انجام داده اند.

سجاد پهلوان زاده کارگردانی است که پیش از این در کنار محمدحسین مهدویان تجربه‌ها کسب کرده است و سریال سقوط محصول تلاش‌ها و خلاقیت‌ها و تجربه‌های اوست.

البته خود محمد حسین مهدویان هم در این پروژه به عنوان مشاور حضور دارد و نامش به چشم می‌خورد.

بازیگران سریال سقوط

بدون شک یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث جلوه کردن هرچه بیشتر این سریال شده است، هنرنمایی بازیگران این سریال بوده است.

در سریال سقوط از ترکیبی از بازیگران با تجربه و بازیگران با انگیزه و کم تجربه بهره گرفته شده است ازجمله الناز ملک نقش اصلی داستان که در ادامه به معرفی کوتاه این بازیگران می‌پردازیم:

الناز ملک

الناز ملک اولین تجربه دوربین خود را با یک نقش اصلی آغاز کرده است که باید بگوییم به خوبی توانست از پس نقشش بربیاید.

شاید کم‌تر کسی توقع داشته باشد که با دانلود سریال سقوط بتواند چنین هنری از این دختر جوان ببیند. او در صفحه شخصی خودش گفته است که از آموزه‌های امیردژاکام بهره‌ها برده است.

بیشتر مطالعه کنید  دنس بت (danceb.net)

حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد نیازی به معرفی ندارد ولی او توانسته در سریال سقوط یکی از ماندنی‌ترین نقش‌های خودش را ایفا کند.

او ریزه کاری‌های لهجه، حرکات و… را به خوبی اجرا کرده است. توضیح بیشتری نمی‌دهیم تا خودتان پس از دانلود سریال سقوط متوجه شاهکار فرخ نژاد بشوید.

سجاد بابایی

بازیگر جوانی که در اولین تجربه‌های خود در سریال سقوط توانست هنرنمایی خوبی در سریال سقوط از خود به یادگار بگذارد.

عباس جمشیدی‌فر

هنرنمایی او در سریال بسیار جالب و استادانه است که پس از دانلود سریال می‌توانید خودتان شاهد آن باشید.

ابتسام بغلانی

بانو ابتسام بغلانی یکی از باتجربه‌هایی است که توانست در سریال سقوط نقش خود را در هرچه زیباتر و باور پذیرتر ارائه کند به‌ طوری‌که افراد مختلف هنگام تماشای بازی این هنرمند کشورمان میخکوب شوند.

سریال سقوط

امین میری

نقشی سخت و البته حیاتی در این سریال به امین میری واگذار شده است که به خوبی از پس اجرای آن برآمد.

افراد دیگری مثل وحید آقاپور، پانته‌آ قدیریان و… هم به ایفای نقش‌های خود پرداخته‌اند. همچنین عوامل دیگر سریال در قسمت طراحی جنگ، صحنه‌های اکشن، گریم، طراحی لباس، حمل و نقل و… هم نقش بسیار بزرگی در تولید این اثر فاخر داشته‌اند.

درنهایت شما با دانلود سریال سقوط می‌توانید یک اثر سینمای ایران را مشاهده بفرمایید که این روزها توانسته علاقمندان زیادی را جذب کند. بدون شک تجربه تماشای این سریال برای شما هم لذت بخش خواهد بود. لینک دانلود را نیز می‌توانید در حضرات پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا