سایت های شرط بندی

دانلود فیلم scream 6

دانلود فیلم scream 6

دانلود فیلم scream 6

دانلود فیلم scream 6 با معرفی عوامل + لینک مستقیم دانلود در سایت قرار دارد. این فیلم سینمایی یکی از جذاب‌ترین ساخته‌های نسل جدید سینما است که توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. در ادامه با حضرات نیوز همراه باشید.

معرفی فیلم scream 6

این فیلم آمریکایی محصول جدید سینمای آمریکا است و در سال ۲۰۲۳ پخش شده که در همین چند ماه توانسته جایگاه خود را در بین تماشاگران این طیف فیلم‌ها پیدا کند.

مشخصا باتوجه به این فیلم این فیلم این قسمت ادامه شش‌ گانه‌ای است که پنج قسمت آن پیش از این تولید و پخش شده و به درخواست کاربران قسمت ششم هم تولید شده است.

معرفی عوامل فیلم:

اسم کارگردان این فیلم سینمایی باعث می‌شود که مخاطبان بسیاری به دانلود فیلم scream 6 علاقمند باشند. این فیلم به کارگردانی تایلر جیت تولید شده که طرفداران زیادی دارد.

نویسنده داستان هم جیمز وندرپیلت می‌باشد که ظاهراً به خوبی توانسته از پس نوشتن دنباله چند قسمت گذشته بربیاید و ضمن حفظ ریتم فیلم، روایت جدیدی را در این فیلم مطرح کند.

جیغ ۶ (انگلیسی: Scream VI) فیلم اسلشر آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی تایلر جیلت و مت بتینلی-اولپین، و نویسندگی جیمز وندربیلت و گای بوسیک است. این ششمین قسمت از سری فیلم‌های جیغ و دنبالهٔ مستقیم جیغ (۲۰۲۲) است. در این فیلم ملیسا باررا، جنا اورتگا، هیدن پنیتیر، کورتنی کاکس، جاسمین ساوی براون و میسون گودینگ بازی می‌کنند که همگی نقش‌های خود را از قسمت‌های قبلی تکرار می‌کنند. درموت مالرونی و هنری چرنی نیز به بازیگران می‌پیوندند.

بیشتر مطالعه کنید  bet365

دانلود فیلم scream 6

جیغ ۶‌ فیلمی از این مجموعه است که در خارج از شهر خیالی وودزبورو، کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و مکان فیلم را به شهر نیویورک منتقل می‌کند و یک «گوست‌فیس» (Ghostface؛ شبح‌چهره)، جدید را دنبال می‌کند که اعضای بازمانده از «حملات وودزبورو» را هدف قرار می‌دهد. این فیلم خشونت ژانر اسلشر را با عناصر کمدی سیاه و رمز و راز معمایی ترکیب می‌کند

جیغ ۶ در ۶ مارس ۲۰۲۳ در منهتن به نمایش درآمد و در ۱۰ مارس توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شد.

این فیلم ۱۷۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته‌است و عموماً نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد که از کشتارها و اجراهای بازیگران تمجید کردند. این اولین قسمت از این فرنچایز پس از فیلم جیغ ۲ (۱۹۹۷) بود که از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشهٔ داخلی عبور کرد.

شما می‌توانید این فیلم را از حضرات بت دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا