فیلم و سریال

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت

آموزش دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت + کیفیت بالا. این فیلم یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی می باشد که به کارگردانی حسن قناعت ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فیلم دیو و ماه پیشونی
ژانر کمدی و فانتزی
زبان فارسی
محصول ایران
کارگردان حسین قناعت
بازیگران علی صادقی، رابعه اکویی

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت

 

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم دیو و ماه پیشونی

در این فیلم یک شخصیت کیمیاگری وجود دارد که تمام زندگی او در این فیلم به تصویر کشیده شده است این کیمیاگر در زیر زمین خانه اش یک آزمایشگاه برای تولید و یا ساخت اکسیر دارد اما به صورت ناگهانی بعد از کشف کردن چندین اکسیر قدرتمند و قوی در اثر این اکسیر ها توسط یک فرد ناشناسی طلسم می شود.

و متاسفانه ماه پیشونی در چندین اتفاق های ناگهانی و ناگوار پدر و مادرش را از دست می دهد اما بعد از مدتی وقتی که فهمید توسط یک شخص ناشناسی طلسم شده است. یک نقشه ای برای نجات از این طلسم دارد و او برای مقابله با این طلسم دست به کار می شود و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق بدون سانسور

اگر قصد دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت را دارید می توانید لینک دانلود این فیلم را در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم دیو و ماه پیشونی

این فیلم طرفداران بسیار زیادی دارد و در فیلم دیو و ماه پیشونی بازیگران معروفی همچون لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، علی صادقی، افسانه بایگان، حسین پور شیرازی، میر طاهر مظلومی، رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، اصغر سمسار زاده، رابعه اسکویی، نگین معتضدی، خشایار راد، عباس محبوب، بهراد خرازی و… بازیگری کرده اند.

و این فیلم محبوب با کارگردانی یک شخصی به اسم حسین قناعت و با فیلم برداری محمد حسن پور ساخته شده است.

به صورت خلاصه این فیلم معروف زندگی یک شخص کیمیاگری را به تصویر می کشد و او مشغول تولید اکسیر های مختلفی در آزمایشگاه زیر زمین خانه اش است اما او در اثر کشف چندین اکسیر بسیار قدرتمند توسط یک شخص ناشناسی طلسم می شود.

و در طی این اتفاقات اخیر ماه پیشونی به صورت عجیب پدر و مادرش را از دست می دهد و آن ها فوت می کنند و اما بعد از گذشت چندین روز او می فهمد که توسط یک دیوی پلید و بد طلسم شده است و برای نجات از طلسم دست به کار می شود و…

بازیگران و کارگردان فیلم دیو و ماه پیشونی

در این فیلم بازیگرانی مانند: رامین ناصر نصیر، افسانه بایگان، حسین پور شیرازی، علی صادقی، لیلا اوتادی، میر طاهر مظلومی، رابعه اسکویی، خشایار راد، عباس محبوب، سیاوش چراغی پور، اصغر سمسار زاده، رضا شفیعی جم، میر طاهر مظلومی، الهام جدی، علی کاظمی، محمد معتضدی، نیلوفر شهیدی، ستایش موسوی، بهراد خرازی و… بازیگری کرده اند و این فیلم با کارگردانی حسین قناعت ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم نیوکمپ قسمت ۲

بیوگرافی علی صادقی

آقای علی صادقی در ۵ دسامبر سال ۱۹۸۰ در شهر تهران به دنیا آمده است و ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ شمسی به صورت جدی آغاز کرد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به دیو و ماه پیشونی اشاره کرد. لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت در مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام علی صادقی

علی صادقی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفداران خود دارد فالوور های زیادی را در پیج اینستاگرام دارد و اطلاع رسانی ها در رابطه با فیلم های جدیدش را در پیج خود اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به پیج اینستاگرام علی صادقی 》وارد پیج این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم دیو و ماه پیشونی و بازیگران و البته کارگردان این فیلم مطالبی را ارائه دادیم. لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت در ابتدای مقاله وجود دارد. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا