رپ و هیپ هاپ

اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود کیفیت بالا ۳۲۰ رایگان

آموزش دانلود اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود کیفیت بالا 320 رایگان

سایت شرط بندی معتبر

اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود یکی از بهترین و عالی ترین آهنگ های ایرانی می باشد که این آهنگ بسیار معروف طرفداران بسیار زیادی دارد و اهنگ عشق تو دریا بود متعلق به یک شخصی به اسم کسری زاهدی می باشد که کسری زاهدی نیز یکی از بهترین و پر طرفدار ترین خوانندگان ایرانی می باشد.

دانلود اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود با کیفیت ۳۲۰ و خوب

کاربران محترمی که می خواهند اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود را با کیفیت ۳۲۰ دانلود کنند می توانند با کلیک بر روی گزینه 《 دانلود اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود با کیفیت ۳۲۰ 》این اهنگ بسیار محبوب و پر طرفدار را با کیفیت ۳۲۰ دانلود کنند.

دانلود اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود با کیفیت ۱۲۸

کاربران عزیز و گرامی که می خواهند اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود را با کیفیت ۱۲۸ دانلود کنند می توانند با کلیک بر روی گزینه 《 دانلود اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود با کیفیت ۱۲۸ 》این اهنگ بسیار محبوب و پر طرفدار را با کیفیت ۱۲۸ دانلود کنند.

اهنگ عشق تو دریا بود دریا متعلق به چه کسی می باشد؟

این آهنگ بسیار معروف و محبوب ایرانی متعلق به یک خواننده بسیار محبوب و معروف ایرانی به اسم کسری زاهدی می باشد و او یکی از بهترین خوانندگان ایرانی می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  آلبوم سونامی آرتا

بیوگرافی کسری زاهدی خواننده اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود

کسری زاهدی یکی از بهترین و محبوب ترین و البته معروف ترین خواننده های پاپ ایرانی می باشد که در ۵ خرداد در سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر بزرگ تهران و در کشور ایران به دنیا آمده است و او یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد که در حال حاضر تیز ۳۲ سال سن دارد.

پدر کسری زاهدی یک شخصی به اسم علیرضا زاهدی که یکی از جانبازان جنگ ۸ ساله کشور ایران و کشور عراق می باشد. کسری زاهدی علاوه بر خوانندگی یک شغل های دیگری به اسم شاعری و تنظیم کننده اهنگ نیز دارد و این کار را نیز انجام می دهد.

یکی از بهترین اهنگ هایی که کسری زاهدی دارد اهنگ شاخه گل من نیومد می باشد که می توان گفت این خواننده بسیار معروف از طریق این موسیقی و یا اهنگ در بین مردم ایران به معروفیت و شهرت خود رسیده است.

کسری زاهدی از کودکی خود علاقه های زیادی به خوانندگی و ترانه ها داشت و او بالاخره در سال ۱۳۷۹ شمسی وقتی که ۱۰ سال سن داشت با نواختن پیانو و گیتار کار خود را آغاز کرد.

 

کسری زاهدی ابتدا فعالیت های موسیقی خود را در سال ۱۳۹۵ شمسی وقتی که ۲۶ سال سن داشت آغاز کرد و در حال حاضر نیز او یکی از محبوب ترین و معروف ترین و البته بهترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشد.

همان طور هم که در بالا به این موضوع اشاره کردیم کسری زاهدی علاوه بر انجام شغل خوانندگی یک شغل دیگری به اسم تنظیم موسیقی و شاعر نیز دارد که ترانه مو به مو که متعلق به رضا بهرام می باشد با شعر سرایی این خواننده بسیار معروف و محبوب یعنی کسری زاهدی پخش شد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ جدید شایع چشامی

کسری زاهدی تا به حال با هیچ شخص و یا هیچ افرادی ازدواج نکرده است و او یکی از خوانندگان مجرد می باشد.

کسری زاهدی یکی از موفق ترین خوانندگان ایرانی می باشد و او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و او با حمایت خانواده خود توانست موسیقی را ادامه دهد و در حال حاضر نیز یکی از بهترین و موفق ترین اشخاص در این زمینه و یا عرصه است.

اینستاگرام کسری زاهدی خواننده اهنگ عشق تو دریا بود دریا بود

کسری زاهدی که یکی از بهترین و محبوب ترین و معروف ترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشد در اینستاگرام نیز حضور دارد و در این پلتفرم نیز فعالیت های گسترده ای دارد و به دلیل این که او یکی از معروف ترین و محبوب ترین خواننده های ایرانی است فالوور های بسیار زیادی نیز در این پلتفرم دارد.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا