رپ و هیپ هاپ

دانلود آهنگ عشق تو دریا بود دریا بود + کیفیت اصلی

آموزش دانلود آهنگ عشق تو دریا بود دریا بود + کیفیت اصلی

سایت شرط بندی معتبر

آهنگ عشق تو دریا بود یکی از بهترین آهنگ های ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد که این آهنگ بسیار معروف و محبوب متعلق به یکی از بهترین خواننده های ایرانی یعنی کسری زاهدی خواهدی می باشد و کسری زاهدی علاوه بر انجام شغل خوانندگی یک شغل دیگری به اسم شاعر و تنظیم کننده موسیقی نیز دارد و او یکی از موفق ترین افراد در این حوزه ها می باشد.

دانلود آهنگ عشق تو دریا بود با کیفیت ۳۲۰

کاربران عزیزی که می خواهند آهنگ عشق تو دریا بود را با کیفیت ۳۲۰ دانلود کنند می توانند با کلیک بر روی گزینه 《 دانلود آهنگ عشق تو دریا بود با کیفیت ۳۲۰ 》این آهنگ بسیار محبوب و پر طرفدار را با کیفیت ۳۲۰ دانلود کنند.

دانلود آهنگ عشق تو دریا بود با کیفیت ۱۲۸

کاربران گرامی که می خواهند آهنگ عشق تو دریا بود را با کیفیت ۱۲۸ دانلود کنند می توانند با کلیک بر روی گزینه 《 دانلود آهنگ عشق تو دریا بود با کیفیت ۱۲۸ 》این آهنگ بسیار محبوب و پر طرفدار را با کیفیت ۱۲۸ دانلود کنند.

آهنگ عشق تو دریا بود متعلق به چه کسی می باشد؟

این آهنگ بسیار معروف و محبوب ایرانی متعلق به یک خواننده بسیار معروفی به اسم کسری زاهدی می باشد که شما کاربران عزیز اگر قصد دانلود این آهنگ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه مشخص شده در بالا این آهنگ محبوب را دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ عشق واسه من یعنی اسمت

بیوگرافی کسری زاهدی خواننده آهنگ عشق تو دریا بود

کسری زاهدی که یکی از بهترین و محبوب ترین خواننده های پاپ ایرانی می باشد در ۵ خرداد در سال ۱۳۶۹ شمسی در شهر تهران و در کشور ایران به دنیا آمده است و او یکی از بهترین خواننده های ایرانی می باشد.

پدر کسری زاهدی یعنی علیرضا زاهدی یکی از جانبازان جنگ ۸ ساله کشور ایران و عراق می باشد. کسری زاهدی علاوه بر خوانندگی یک شغل های دیگری به اسم شاعری و تنظیم کننده آهنگ نیز دارد.

کسری زاهدی از کودکی خود علاقه شدیدی به خوانندگی و ترانه ها داشت و او بالاخره در سال ۱۳۷۹ شمسی وقتی که تنها ۱۰ سال سن داشت با نواختن پیانو و گیتار کار خود را آغاز کرد.

یکی از بهترین آهنگ هایی که کسری زاهدی دارد آهنگ شاخه گل من نیومد می باشد که می توان گفت کسری زاهدی از طریق این موسیقی و یا آهنگ در بین مرد ایران به معروفیت و شهرت خود رسید.

کسری زاهدی ابتدا فعالیت های موسیقی خود را در سال ۱۳۹۵ شمسی وقتی که تنها ۲۶ سال سن داشت آغاز کرد و در حال حاضر نیز یکی از محبوب ترین و معروف ترین خوانندگان ایرانی می باشد.

همان طور هم که در بالا به این موضوع اشاره کردیم کسری زاهدی علاوه بر انجام شغل خوانندگی یک شغل دیگری به اسم تنظیم موسیقی و شاعر نیز دارد که ترانه مو به مو که متعلق به رضا بهرام می باشد با شعر سرایی این خواننده یعنی کسری زاهدی پخش شد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ بله ماکان

علاوه بر این ترانه کسری زاهدی شعر شبهای بعد ز تو که متعلق به رضا بهرام می باشد توسط کسری زاهدی تنظیم شد و برای سریال خانگی ممنوعه پخش شد.

کسری زاهدی تا به حال با هیچ شخصی ازدواج نکرده است و او یکی از خوانندگان مجرد می باشد.

اینستاگرام کسری زاهدی خواننده آهنگ عشق تو دریا بود

کسری زاهدی که یکی از بهترین و محبوب ترین و البته معروف ترین خوانندگان ایرانی می باشد در پلتفرم اینستاگرام نیز حضور دارد و در این پلتفرم نیز فعالیت های گسترده ای دارد و به دلیل این که او یکی از معروف ترین و محبوب ترین خواننده های ایرانی است فالوور های بسیار زیادی نیز در این پلتفرم دارد.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا