دانلود آهنگرپ و هیپ هاپ

دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت

آموزش دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت

دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت + کیفیت عالی. چشم چران عمارت یکی از فیلم های ترکیه ای در ژانر درام و عاشقانه می باشد که طرفداران زیادی را از سر تا سر کشور های مختلف آسیایی دارد. این فیلم زیبا به کارگردانی بورچو الپتکین و الپتکین بوز کورت ساخته شده است.

اگر قصد دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت

 

دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت

دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

فرید پسری اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد و او شب ها نیز در کلاب و بار می گذراند. بعد از زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می آید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند اما فرید از این موضوع راضی نیس و در ادامه اتفاق های زیادی رخ میدهد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ من 4 تتلو

 

لینک دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحات

 

این فیلم زیبا محصول کشور ترکیه می باشد که به کارگردانی بورچو الپتکین و الپتکین بوز کورت در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. فیلم چشم چران عمارت فعلا در حال حاضر ۳۴ قسمت و هر قسمت ۱۲۰ دقیقه ساخته شده است و از طریق شبکه STAR TV ترکیه به اکران در آمده است.

 

به صورت خلاصه فرید پسری اهل خوش گذرانی و چشم چران و خوش تیپ می باشد و او شب ها نیز در کلاب و بار می گذراند. بعد از زمانی او با دختری به اسم سیران آشنا می شود در ابتدای هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت اما به مرور زمان جرقه های عشق و عاشقی در بین شان اتفاق افتاد و کم کم به یک دیگر عاشق شدند اما در یک روز عادی پلیس برای دستگیری فرید به خانه اش می آید و پدر بزرگش نیز مجبور می شود تا برای این که از او محافظت کند.

 

دختری را از یک خانواده دیگری که در زادگاه پدر بزرگش نیز زندگی می کند را با فرید عقد کند.

بیوگرافی امره آلتوغ (بازیگر)

 

امره آلتوغ در ۱۴ اوریل در سال ۱۹۶۹ در ترکیه به دنیا آمده است او چندین شغل مختلف دارد و علاوه بر فعالیت در بازیگری ، خوانندگی و موسیقی های پاپ و راک نیز می خواند.

 

امره ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۳ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ هنوز تتلو

 

از محبوب ترین فیلم های امره آلتوغ می توان به فیلم چشم چران عمارت اشاره کرد که لینک دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام امره آلتوغ (بازیگر)

 

آقای امره آلتوغ به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام امره آلتوغ را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام امره آلتون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم چشم چران عمارت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود قسمت ۳۴ چشم چران عمارت در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا