سایت های شرط بندی

سایفون vpn

سایفون vpn

سایفون vpn

سایفون vpn یکی از فیلتر شکن‌هایی است که کاربران زیادی این برنامه را دانلود کرده‌اند و یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای وی پی ان است.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی این برنامه بپردازیم. امروزه باتوجه به فیلترینگ‌های گسترده‌ای که قرار داده شده نیاز به یک فیلتر شکن خوب بشدت احساس می‌شود.

پیش از دانلود یک فیلتر شکن باید بدانید که برنامه‌ای که قصد دانلود آن را دارید، چه مشخصاتی دارد و نقاط ضعف و قوت آن چیست تا بتوانید بهترین برنامه را نصب کنید. در ادامه با حضرات نیوز همراه باشید.

معرفی سایفون vpn

امکان ندارد دنبال فیلتر شکن خوب باشید و اسم وی پی ان سایفون را نشنیده باشید. این فیلتر شکن یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای فیلتر شکنی است که وجود دارد.

اگر از اطرافیان شما کسی این برنامه را دانلود کرده است، حتما درمورد تجربه استفاده‌اش از این فیلترشکن بپرسید. به احتمال زیاد به شما توصیه می‌کنند که حتما این برنامه را دانلود کنید.

آیا استفاده از سایفون vpn نیاز به احراز هویت دارد؟

یکی از پرتکرارترین سوالات کاربران این است که: آیا برای استفاده از این برنامه نیازی به باز کردن حساب کاربری هست یا خیر؟

خوشبختانه خیر. استفاده از این فیلتر شکن نیاز به احراز هویت ندارد. درواقع شما فقط با دانلود کردن این برنامه و‌نصب آن می‌توانید از خدمات وی پی ان سایفون استفاده کنید.

بیشتر مطالعه کنید  آهنگ جدید شروین + لینک دانلود فول آلبوم

درواقع یکی از نقاط قوت این برنامه، همین استفاده راحت از برنامه است که باعث شده رضایت از این برنامه افزایش پیدا کند، همین استفاده از برنامه بدون احراز هویت است.

نظرات کاربران درمورد فیلتر شکن سایفون چیست؟

اگر به نظرات کاربران درمورد این برنامه دقت کنید، اطلاعات بسیار خوبی درمورد بخش‌های مختلف سایفون بدست می‌آورید. همچنین می‌توانید سوالات دیگرتان را درمورد این برنامه بپرسید.

طبق مشاهدات می‌توانید به سایت‌هایی که این برنامه در آن‌ها قرار داده شده بروید و کامنت‌ها و نظراتی که کاربران درمورد دانلود، نصب و استفاده از این برنامه وجود دارد را بخوانید.

حجم فیلتر شکن سایفون چقدر است؟

حجم یک برنامه بسیار مهم است چرا که اگر برنامه‌ای که دانلود می‌کنید سنگین باشد، می‌تواند باعث کند شدن دستگاه شما بشود. خوشبختانه حجم سایفون vpn استاندارد است.

این برنامه نسبت به طبق گسترده‌ای از وی پی ان‌های دیگر حجم استاندارد و مناسبی دارد. شما برای دانلود و نصب این برنامه تنها ۱۶ مگابایت مصرف می‌کنید که حجم مناسبی است.

این برنامه با وجود حجم کم توانسته‌ به‌طور فشرده‌ای خدمات مهمی ازجمله دور زدن فیلترها، رد کردن تلفن همراه شما از تونل را انجام دهد.

سایفون vpn

سایفون vpn چند بار دانلود شده است؟

یکی از فاکتورهای مهم درمورد این فیلتر شکن این است که: چند بار دانلود شده است؟ پاسخ این سوال کمک می‌کند بدانید که میزان رضایت از دانلود این برنامه چقدر بوده؟ البته بجز تعداد دانلود موارد زیادی درمورد یک فیلتر شکن می‌تواند گفت.

مثلا سرعت دانلود، ثبت نام، رایگان و…. هم بسیار مهم است و فقط تعداد دانلود مهم نیست. تعداد دفعات این دانلود به صورت حدودی در سایت‌هایی مختلف دانلود وی پی ان قابل مشاهده می‌باشد.

بیشتر مطالعه کنید  فرزین محدث بازیگر فیلم سینمایی مارمولک

نکته قابل توجه درمورد این فیلتر شکن است است که این برنامه بالای یک میلیون بار دانلود شده که به نوبه خود رکورد بالایی بحساب می‌آید.

قدرت کانکت شدن سایفون vpn چه‌طور است؟

مهم‌ترین دلیلی که کاربران به دانلود فیلتر شکن روی اورده‌اند، دور زدن فیلترهایی است که امروزه گریبانگیر فعالیت بسیاری از کاربران شده است.

یک فاکتور مهم برای فیلتر شکن‌ها توانایی اتصال و کانکت شدن آن‌ها به سرور است. سایفون باتوجه به کیفیت بالای سرورهایش توانسته به خوبی از پس پشت سر گذاشت فیلترینگ بربیاید.

برای استفاده از خدمات این سایفون vpn می‌توانید این برنامه را از پلتفرم‌های مطمئن مانند حضرات بت دانلود کنید. نصب این برنامه بسیار راحت است و نیاز به پیچیدگی خاصی ندارد. سایفون تنها یکی از ده‌ها فیلتر شکن قابل دسترسی برای کاربران می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا