سایت های شرط بندی

فیلم normal people

فیلم normal people

فیلم normal people

فیلم‌normal people ‌ یکی از سریال‌های جذاب خارجی است که در حجم‌های مختلف و با لینک مستقیم در بسیاری از سایت‌های دریافت فیلم و سریال، قرار داده شده است.

اگر شما هم یکی از مخاطبانی هستید که به تازگی اسم این فیلم را شنیده‌اید و میخواهید درمورد آن بیشتر بدانید، این مطلب مناسب شما است و توصیه می‌کنیم که آن را تا انتها در حضرات نیوز دنبال کنید.

چرا فیلم normal people؟

درواقع باید بگوییم که این اثر هنری یک فیلم نیست بلکه یک سریال است که خیلی‌ها به اشتباه به آن فیلم‌ normal people می‌گویند؛ در صورتیکه normal people یک سریال می‌باشد نه یک فیلم!

این سریال یکی از تولیدات جذاب سینمای اروپا است که توانسته طرفداران زیادی را به خودش جذب کند و طبق گزارشات، توانسته تعامل خوبی با مخاطبان برقرار کند.

سریال normal people در چه سالی ساخته شده؟

خوشبختانه سال ساخت سریال یا فیلم normal people به قبل از دوران پاندمی کرونا برمی‌گردد و از این جهت در تولید و ساخت این سریال وقفه‌ای رخ نداده است.

این سریال در سال ۲۰۱۸ عمده مراحل ساخت خودش را طی کرد. البته مراحل پیش تولید و عقد قرار داد آن پیش از این دوران انجام شده بود.

بیشتر مطالعه کنید  سایت اصلی 1xbet

رمان normal people

شاید جالب باشد بدانید که فیلم‌normal people یکی از تولیداتی است که بر اساس یک رمان ساخته شده و به همین دلیل در ساخت آن حرف و حدیث‌هایی هم وجود دارد.

این سریال با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته شده که نویسنده رمان هم سالی رونی نام دارد. برخی از طرفداران کتاب از ساخت این فیلم راضی و برخی دیگر ناراضی هستند.

تعدادی از آن‌ها معتقدند اقتباسی که از روی کتاب برای ساخت سریال انجام شده درخور نبوده و با تصورات و‌خوانده‌های آنان تفاوت داشته است که این موضوع در اکثر ساخته‌هایی که از روی کتاب تولید می‌شوند، وجود دارد و طبیعی می‌باشد.

فیلم normal people

ژانر فیلم normal people چیست؟

ژانر این سریال درام عاشقانه است که باتوجه به جو غالب رمان، جز این هم انتظاری نمی‌رفت. این سریال یک رمان ایرلندی است که به سفارش تلویزیون ایرلند تولید شده.

درواقع این سریال پس از ساخت، در آوریل سال ۲۰۲۰ از شبکه بی‌بی‌سی و در ایالات متحده از شبکه هولو پخش شده است. همچنین در تلویزیون ایرلند هم این سریال در معرض نمایش قرار گرفته.

جوایز دریافت شده توسط فیلم‌ normal people چیست؟

این سریال مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفت و درنتیجه توانست جوایزی را به خودش اختصاص دهد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

این سریال توانسته در بخش‌های مختلفی از جمله: بازیگری، کارگردانی، فیلم‌نامه نویسی و محتوا مورد تحسین قرار بگیرد و یا جوایزی دریافت کند.

همچنین این اثر هنری به علت کیفیت بالا در ساخت توانست در هفتاد و دومین دوره جوایز امی در چهار بخش نامزده دریافت جایزه بشود.

بیشتر مطالعه کنید  fast fox vpn

فیلم normal people یا مردم عادی:

معنی اسم این سریال مردم عادی است که تا حدی به موضوعات کلی رمان و فیلم هم اشاره می‌کند. این فیلم سینمایی درمورد رابطه ماریان شرایدن و کانل والدران و‌ چالش‌های پیش روی آن‌ها است.

این دو از دوران دبیرستان تا دانشگاه اتفاقات مختلفی را تجربه می‌کنند که داستان اصلی فیلم هم حول همین اتفاقات است.

امتیاز فیلم normal people چند است؟

امتیاز یک اثر در دنیای فیلم و سریال از جهات بسیاری اهمیت دارد و باعث می‌شود که کاربران تا حدی از کیفیت اثری که می‌خواهند آن را تماشا کنند، اطمینان حاصل کنند.

البته این تنها عامل ارزش‌گذاری برای یک‌ سریال نیست. با این وجود، سریال مردم عادی توانسته امتیاز ۸.۴ از ۱۰ را در این سایت از مخاطبانش کسب کند.

این امتیاز برای یک سریال آن هم در ژانر عاشقانه و درام عدد بسیار بالایی محسوب می‌شود که به نحوی می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت بالای این سریال باشد.

معرفی بازیگران فیلم:

در سریال مردم عادی افرادی ازجمله دیزی ادگارد جونز و پاول مسکل به ایفای نقش پرداخته‌اند که بازیگران اصلی این فیلم هستند.

آن‌ها به ترتیب در نقش: ماریان شرایدن و کانل والدران، بازی کرده‌اند. درواقع فیلم normal people بخشی از موفقیت خود را مدیون هنرنمایی این دو نفر است که به خوبی توانستند جریان فیلم را روایت کنند.

حتی بازیگر مرد این سریال پاول مسکل بارها مورد تشویق و تایید مردم و نشریات مختلف قرار گرفته است. لازم به ذکر می‌باشد که فیلم‌نامه این سریال را کارا رونی و کارگردان آن هم هتی مک دونالد بوده‌اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ روز دختر

فیلم normal people

دانلود فیلم normal people

این سریال که محصول مشترک کشورهای انگلیسی و آمریکا و ایرلند بوده، در سایت‌های مختلف قابل دریافت است.

شما می‌توانید بسته به حجمی که می‌خواهید برای دانلود این سریال مصرف کنید، normal people را در کیفیت‌های مختلف داشته باشید.

در نهایت توصیه می‌کنیم که حتما پیش از تماشای فیلم normal people و هنگام دانلود آن، به کیفیت زیر نویس و یا دوبله آن توجه کنید تا از تماشای این سریال خارجی لذت کافی را ببرید. امیدواریم که از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. شما می‌توانید این فیلم را از حضرات بت دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا