دانلود آهنگرپ و هیپ هاپ

البوم face جیمین

دانلود البوم face جیمین

البوم face یکی از ترند ترین البوم های جهان می باشد و این البوم توسط یک خواننده ای به اسم جیمین ساخته شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

اگر قصد دانلود این آهنگ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود البوم face از خواننده محبوب جیمین

 

دانلود البوم face با کیفیت بالا

دانلود البوم face

انواع اهنگ های جیمین

جیمین یکی از خواننده هایی است که عضو بی تی اس می باشد و اهل کشور کره جنوبی می باشد او طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر جهان دارد و تا به الان توانسته البوم و یا اهنگ های بسیار زیادی را از خود به نمایش بگذارد که این البوم ها و آهنگ ها عبارت است از: البوم face ، دینامیت boy with luv ، run bts ، promis و…

بیوگرافی جیمین

پارک جیمین در سال ۱۹۹۵ میلادی در ۱۳ اکتبر در کشور کره جنوبی به دنیا آمده است و یکی از خوانندگان موفق می باشد و عضو گروه ب تی اس ( BTS ) می باشد.

جیمین علاوه بر فعالیت در حرفه موسیقی در کار مدلینگ نیز فعالیت می کند پدر و مادر او انسان های ساده ای هستن و یک کافه را اداره می کنند و او تنها یک برادر کوچک تر از خودش دارد.

این خواننده معروف در دوران دبیرستان خود به پیشنهاد یکی از معلمان در تست کمپانی بیگ هیت شرکت گرد و بالاخره او در سال ۲۰۱۲ از این تست پذیرفته شد و بعد به سئول نقل مکان کرد و به دبیرستان هنر های سئول رفت.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی

او بالاخره وقتی که ۱۸ سال سن داشت در سال ۲۰۱۳ به صورت کاملا رسمی کار خود را با اهنگ no more dreames در گروه بی تی اس ( BTS ) آغاز کرد و این آهنگ نیز در زمان خود به یکی از محبوب ترین آهنگ ها تبدیل شده بود.

یکی از موفقیت های جیمین می توان به شکستن رکورد دریک اشاره کرد  که او توانست در سال ۲۰۱۸ با موزیک promis در ۲۴ ساعت اول بعد از انتشار به یکی از پر شنونده ترین اهنگ های جهان تبدیل شود و او این رکورد شکنی را نیز در کارنامه خود دارد.

از معروف ترین البوم ها و آهنگ های جیمین می توان به اهنگ و یا البوم face و promis اشاره کرد.

او در موسیقی ها و آهنگ های خود با بسیاری از هنرمند ها همکاری کرده است برای مثال همکاری با ته مین، جونگ کوک و…

پارک جیمین وقتی که ۲۱ ساله بود بود در سال ۲۰۱۶ با مجری گری در یکی از برنامه های موسیقی به اسم میوزیک کور و ام کانت دان توانست مجری گری را نیز در کارنامه خود به ثبت برساند.

این خواننده محبوب و معروف بعد از به شهرت رسیدن کار های خیریه بسیار زیادی را انجام داده است. او در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هزینه تمام لباس فرم دانش آموزان مدرسه ابتدایی خود را پرداخت کرد اما او بعد از شنیدن خبر تعطیلی این مدرسه یک البوم امضا شده از خود را به تمام دانش آموزان این مدرسه هدیه داد.

موفقیت های جیمین

جیمین در این چند سال اخیر توانسته موفقیت های بسیار زیادی را به ثبت برساند برای مثال: او در سال ۲۰۱۶ به عنوان چهاردهمین هنرمند محبوب کره جنوبی انتخاب شد اما او در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ توانست در جایگاه اول هنرمند محبوب کره جنوبی قرار بگیرد.

بیشتر مطالعه کنید  اهنگ میگه منو دوستم جا نمیشیم توی بنزو

پیج اینستاگرام جیمین

جیمین به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین مردم جهان دارد فالوور های بسیار زیادی نیز در اینستاگرام دارد.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جیمین را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جیمین 》وارد پیج اینستاگرام این خواننده محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره البوم face و درباره خواننده این البوم یعنی جیمین مطالبی را ارائه دادیم و لینک دانلود البوم face در ابتدای مقاله وجود دارد اگر قصد دانلود این البوم را داشتید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا