سایت های شرط بندی

دانلود سریال مترجم

شاید این روزها مشغول دانلود سریال مترجم باشید و بخواهید تا پیش از مشاهده این سریال، اطلاعات مختلفی را درمورد این سریال شبکه خانگی داشته باشید.

در این روزها شبکه خانگی رونق بسیاری گرفته است و توانسته است تا تولیدات مختلف و زیادی را برای تماشاگران تولید کند. این سریال‌های خانگی در انواع پلتفرم‌های مختلف در معرض دانلود علاقمندان هستند.

در این مقاله از حضرات نیوز قصد داریم تا درمورد سریال مترجم و معرفی کلی این سریال اطلاعاتی مفیدی را در اختیار شما خوانندگان محترم قرار دهیم.

کارگردان سریال مترجم کیست؟

سریال متحرک به کارگردانی بهرام تواکلی این روزها روی پلتفرم‌های مختلف دانلود فیلم و سریال قرار گرفته است و مخاطبان می‌توانند از این طریق مترجم را داشته باشند.

بهرام توکلی کارگردان توانمند کشورمان است که توانسته تولیدات موفق مختلفی را در عرصه فیلم و سینمای ایران تولید کند و حتی جوایزی را هم در این زمینه به خودش اختصاص دهد.

 

سریال مترجم

سابقه بهرام توکلی:

بهرام توکلی نه‌تنها کارگردان بلکه یک فیلم‌نامه نویس قهار این که توانسته فیلم‌نامه‌های مختلف موفقی را در ژانرهای مختلف بنویسد.

اگر به تماشای سریال مترجم نشسته باشید، می‌دانید که این سریال یک سریال کاملا جدی و در ژانر معمایی است ولی بهرام توکلی سابقه نگارش فیلم‌نامه‌‌های طنزی مثل: سریال نون‌خ۳ را در کارنامه خودش دارد.

بیشتر مطالعه کنید  معرفی betball90 بدون فیلتر

تهیه‌کننده سریال کیست؟

سریال متحرک به تهیه کنندگی سعید ملکان تولید شده است که یکی از تهیه کنندگان با سابقه عرصه سینما است و البته نقطه قوت او این است که همکاری‌های مشترکی هم با بهرام توکلی داشته است.

همین سابقه همکاری باعث شده است که سابقه این تهیه کننده و بهرام توکلی با یکدیگر همخوانی بیشتری داشته باشد و منجر به تولید یک سریال با کیفیت‌تر بشود.

همکاری تهیه کننده و کارگردان مترجم:

همان‌طور که ذکر شد بهرام توکلی و سعید ملکان همکاری‌های دیگری نیز داشته‌اند. یکی از تولیدات بسیار موفق زوج توکلی و ملکان، فیلم سینمایی تنگه ابوقریب با بازی حمیدرضا آذرنگ و…. است.

این فیلم توانست تحسین منتقدان و جوایز بسیاری را به خودش اختصاص دهد. همچنین از دیگر همکاری این دونفر می‌توان به غلامرضا تختی، روز صفر و نهنگ آبی هم اشاره کرد.

زمان پخش سریال مترجم:

این سریال در شبکه‌های مختلف خانگی پخش می‌شود و شما باید برای دانلود قانونی و صحیح این سریال به پلفرم‌های اصلی و معتبر مراجعه بفرمایید.

این سریال در ساعت ۲۰ روزهای چهارشنبه از شبکه خانگی نماوا پخش می‌شود و علاقمندان آن می‌توانند قسمت بعدی سریال را در این زمان مشاهده بفرمایند.

سریال مترجم چند قسمت است؟

سریال مترجم اولین قسمت خود را در تاریخ ۲۸ در ماه سال ۱۴۰۱ از شبکه نماوا منتشر کرد. کمی پس از آن‌ هم تعداد قسمت‌های کلی این سریال منتشر شد.

هم اکنون هفت قسمت از این سریال منتشر شده است ولی سریال مترجم یک سریال تک‌ فصلی است که در ۱۵ قسمت تولید شده است. مدت زمان هر قسمت این سریال ۵۰ دقیقه است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود آهنگ موزیک چی داره که هی میری پاش ریمیکس

ژانر سریال مترجم چیست؟

ژانر این سریال خانگی معمایی و‌درام است. شما با تماشای این فیلم در جریان رازآلود و معمایی آن قرار خواهید گرفت.

خلاصه داستان سریال مترجم:

همان‌طور که از نام آن برمیاید، این سریال حول محور یک شخصیت متحرک می‌چرخد. این سریال داستان زندگی یک مترجم را روایت می‌کند.

این مترجم در دوران زندگی خودش متوجه یک راز خانوادگی می‌شود که موقعیت خودش و‌خوانواده و پس کل شهر را به خطر می‌‌اندازد.

داستان سریال متحرک درمورد این واقعیت است که این مترجم جوان می‌خواهد بحران‌ها و چالش‌های پیش روی خودش را حل کند.

معرفی عوامل و بازیگران سریال:

معمولا معرفی بازیگران یک سریال برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارد به این دلیل که بازیگران برای مخاطبان شناخته شده‌تر از دیگر عوامل سریال هستند.

بازیگران زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند که از جمله آن‌ها می‌توان به صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهرانه مهین ترابی، شیرین اسماعیلی،شیدا خلیق و… اشاره کرد.

صابر ابر:

صابر ابر در این سریال نقش مترجم را بازی می‌کند که به همین دلیل به بیوگرافی این بازیگر بیشتر می‌پردازیم.

صابر ابر توانسته است در این سریال لایه بندی‌های کاراکتر مترجم را به خوبی در بیاورد که نشان از هنرمندی و تیزهوشی این بازیگر است.

بیوگرافی صابر ابر:

صابر ابر متولد ۱۸ خرداد سال ۱۳۶۳ است و ۳۸ سال سن دارد. او علاوه بر بازیگری در انواع دیگری از هنرها هم فعالیت داشته است.

این بازیگر سریال مترجم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد سینما است و پیش از آن موفق به اخذ لیسانس مدیریت خود از دانشگاه آزاد واحد فیروز کوه شده است.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم پوست شیر فصل ۳قسمت۳

سریال مترجم

فعالیت‌های متفرقه صابر ابر چیست؟

علاوه بر این او سابقه طراحی داخل هم دارد. صابر ابر عکاسی را هم به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و گالری عکس هم دارد. همچنین او به آشپزی هم علاقه فراوانی دارد.

او در برنامه مهمانی ایرج طهماسب به این علاقه شدید خودش اعتراف کرد و گفت که: خیلی از تایم‌های فراغتش را به آشپزی می‌پردازد و این کار را با دقت زیادی انجام می‌دهد.

فیلم‌های صابر ابر:

صابر ابر پیش از این که بازیگر سریال مترجم شود، سابقه بازیگری در فیلم‌های زیادی را داشته است. او از سال ۱۳۷۹ سابقه فعالیت دارد.

او در ابتدا توسط مرضیه برومند وارد دنیای بازیگری شد. او سپس در مجموعه‌های مختلف شاعر زباله‌ها، دایره زنگی و درباره الی به ایفای نقش پرداخت.

نقش او در فیلم درباره الی ساخته اصغر فرهادی تاثیر بسیار مثبتی در کارنامه کاری او داشت.

درنهایت اگر فکر می‌کنید که به ژانر معمایی و رازالود علاقه دارید، می‌توانید با دانلود سریال مترجم از حضرات بت و تماشای این سریال اوقات خوشی را سپری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا