سایت های شرط بندی

دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی

دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی:

 

دانلود فیلم طبقه 16 دوبله فارسی

برای دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی، با کیفیت‌های مختلف و بدون سانسور می‌توانید به لینک‌های مستقیم دانلود این فیلم در سایت‌هایی مختلف دانلود فیلم و سریال مراجعه کنید. در ادامه با حضرات نیوز همراه باشید.

کارگردان فیلم طبقه ۱۶ کیست؟

شاید شما هم از مخاطبانی باشید که کارهای کارگردانان خاصی را دنبال می‌کنید. در هر صورت پیش از دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی، حق دارید بدانید که کدام هنرمند خارجی این فیلم را ساخته است.

کارگردان این فیلم سینمایی شخصی به نام: Danshika Esterhasy است که یکی از کارگردانان با سابقه و خوش فکر سینما محسوب می‌شود.

آیا دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی محدودیت سنی دارد؟

محدودیت سنی یکی از سوالات کاربرانی است که درمورد تماشای برخی فیلم‌ها توسط کودکان و نوجوانان حساس هستند. بخش دیگری از نگرانی‌ها بدین جهت است که افراد می‌خواهد بدانند که آیا فیلم مورد نظر مناسب نمایش در جمع‌های دوستانه و خانوادگی هست یا خیر.

خوشبختانه تماشا و دانلود فیلم طبقه ۱۶، از محدودیت خاصی برخودار نیست و مخاطبان در هر سنی که باشند می‌توانند این فیلم سینمایی را دانلود و تماشا کنند.

ستارگان فیلم طبقه ۱۶ چه کسانی هستند؟

حتما پیش از دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی، درمورد بازیگران فیلم می‌خواهید بدانید. افراد زیادی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند که برخی از آن‌ها جزو سوپر استار های دنیای سینما محسوب می‌شوند که در اینجا نام برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

بیشتر مطالعه کنید  سیب بت 90

کتی داگلاس سلنا که احتمالا نقش آفرینی‌های او را در فیلم‌های مختلف با ژانرهای متنوع دیده‌اید. مارتین پتر، ستاره دیگری است که بازیگر مقابل کتی داگلاس سلنا محسوب می‌شود.

همچنین از دیگر هنرمندانی که در فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به: آدر برتد سارا، کنین آلکسیس، ویلن آمالیا، ویلسامسون جاست و… اشاره کرد.

دانلود فیلم طبقه 16 دوبله فارسی

نویسنده فیلم طبقه ۱۶ کیست؟

نویسنده این فیلم سینمایی از این جهت که توانسته یک فیلم‌نامه قوی ارائه کند و به خوبی فراز و فرودهای مختلف داستان را در قالب‌های مختلف ذکر کند، قابل تقدیر است. این مسئله روی دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی تأثیر مستقیم دارد.

نویسنده داستان این فیلم سینمایی همان کارگردان فیلم است که Danshika Esterhazy نام دارد. یکی از نقات قوت سریال که باعث هماهنگی بستر در ساخت شده است، همین موضوع می‌باشد که نویسنده و کارگردان فیلم یک شخص هستند.

خلاصه داستان فیلم طبقه ۱۶ چیست؟

طبیعی است که پیش از دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی، خلاصه داستان این فیلم را بخوانید. ویوین ۱۶ ساله در آکادمی وستالیس محبوس شده است. این آکادمی یک مدرسه ی شبانه روزی زندان مانند است. وحتی ماورای این دنیا به نظر می‌رسد. او در این مدرسه عمدتا تنها می‌باشد و با کسی ارتباط بر قرار نمی کند.

او تا زمانی ک دوباره با سوفیا دیدار می کند به همین حالت باقی می‌ماند. آن‌ها دو نفری می‌خواهند حقیقت تلخی را که در آن مدرسه وجود دارد را کشف کنند. دوازده دختر در این مدرسه هستند که یا نتیجه ومحصولات آزمایشگاهی هستند و یا دور از خانواده های خود هستند ونمیتوان گفت کدام دلیل اصلی وجود این دختران در مدرسه شبانه روزی است.

بیشتر مطالعه کنید  a frozen flower دانلود فیلم

در این مدرسه بسیاری از رفتارهای سلیقه ای به این دختران نوجوان القا می‌شود که از جمله آن رسیدن به سطح شانزده است. کسانی می‌توانند به این سطح برسند که از بقیه بهتر باشند. این رفتارها بسیار خشن وگاهی غیر انسانی هستند ومیتوان گفت آنها را تا سطح فکر یک گاو تنزل می‌دهند تا به مقاصد خود برسند.

نقطه اوج داستان کجاست؟

پیش از دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی، باید بگوییم که ممکن است برخی صحنه‌های خشن در نسخه سانسور شده ین فیلم وجود نداشته باشد چون در داستان فیلم آمده که:

در آنجا به این دختران القا می‌شود که در خارج از این مدرسه همه چیز به ضرر آنهاست حتی هوایی که بیرون از مدرسه است سمی وخطر ناک است ودر صورتی که بیرون از مدرسه بروند در اثر استنشاق این گازهای سمی حتما خواهند مرد.

به‌آنها گفته می‌شود دختران باید تمیز ، با ملاحظه ، و وظیفه شناس باشند. دختران آکادمی وستالیس باید متواضع ، صادق و صبور باشند. اما وفا داری به ویژه نکته بسیارمهم است.

دانلود فیلم طبقه 16 دوبله فارسی

منتقدین دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی:

برخی از افراد معتقد هستند که این فیلم به دلیل برخی نکات نباید بدون محدودیت دانلود شود ازجمله اینکه: بچه‌ها در این مرکز نور خورشید ویا هیچ نور طبیعی دیگری رادر آنجا تجربه نمی‌کنند. و در صورتی که به سطح شانزده برسند واز طرف خانواده‌ای به فرزندی قبول شوند می‌توانند از انجا خارج شده وماه و خورشید و… را مشاهده کنند.

گردانندگان این مدرسه سعی دارند مانند یک پادگان نظامی وحتی فراتر از ان عقاید خود را تحمیل کنند. در آنجا همه باید تمیز بودن صورت را انجام دهند واین یکی از کارهای کلیدی است که ویوین به بهترین وجه این قانون وسایر قوانین را رعایت می‌کند تا به هدف اصلی که همان پذیرفته شدن از طرف خانواده ای متمول است را به دست بیاورد.

بیشتر مطالعه کنید  معرفی سایت هات بت دنیا جهانبخت

از دیگر کارهایی که همه باید انجام دهند خوردن قرصهای ویتامین است که در ظاهر برای سالم ماندن بدن آنهاست ولی ویوین متوجه می‌شود که این قرصها علاوه برشستشوی داخل بدن از امراض بر روی ذهن ومغز آنها هم تاثیر دارد وآنها را شستشوی معزی هم می‌دهد تا آنجا که قهرمان فیلم از خوردن آنها هم صرف نظر می‌کند ودچار گرفتاریهایی هم می‌شود.

تاثیر نقش اول فیلم:

ویوین رهبر این دختران شده وخودش را بالاتر از آنها می‌بیند ودر پی یافتن یک راه فرار است. و وقتی ماهیت اصلی مدرسه آشکار میشود، تاثیر آن بر احساسات بینندگان واقعا آشکار است که همین باعث افزایش تعداد دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی شده است.

ویوین برای کمک کردن به دوستش سوفیا که در سطح ده است دچار درد سر می‌شود ودر به طبقه زیرین که محل تنبیه ومقالات است می‌افتد و مشکلات زیادی را تحمل می‌کند که سالها بعد وقتی که سوفیا را می‌بیند نسبت به او حالت تهاجمی به خور میگیرد.

در ادامه برای دانلود فیلم طبقه ۱۶ دوبله فارسی می‌توانید به سایت‌هایی مختلف مانند حضرات بت مراجعه کنید. مدت زمان این فیلم ۱۲۰ دقیقه است و امتیاز ان در سایت IMDB حدود سه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا