بیوگرافی

بیوگرافی بهرام نورایی

معرفی بهرام نورایی

بیوگرافی بهرام نورایی + حواشی های آن را می توانید در سایت حضرات نیوز یافت کنید. بهرام نورایی جزو خوانندگان خوش صدای ایرانی می‌ باشد او زاده ۵ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۶۷ در شهر تهران است و بیشتر ترانه هایش را نیز در سبک های مختلفی همچون رپ و هیپ هاپ خوانندگی می کند.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتری را درباره بیوگرافی بهرام نورایی دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بیوگرافی بهرام نورایی به صورت کامل

 

اول از همه می خواهیم بدانیم که بهرام نورایی در چه سالی به دنیا آمده است و چند سال سن دارد. بهرام نورایی در ۵ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمد و دوران کودکی خود را نیز در این شهر یعنی پایتخت ایران گذراند. بهرام نورایی از دوران نو جوانی آرزو داشت که به یک خواننده تبدیل شود و آهنگ های خوبی را به عرصه موسیقی تحویل دهد که با تلاش خود توانست به این آرزویش برسد.

بهرام نورایی در حال حاضر یکی از خوانندگان موفق است و عرصه موسیقی و خوانندگی ترانه های زیادی را سروده است او فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ وقتی که ۱۴ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان نیز فعالیت پر رنگی را در حوزه موسیقی و رپ دارد‌. او بیشتر ترانه هایش را در سبک های رپ و هیپ هاپ خوانندگی می کند اما در کنار آن در سبک های هیپ هاپ تجربی و هیپ هاپ الترناتیو نیز فعالیت می کند و جزو اشخاص موفق در این عرصه می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  محسن نفر

بیوگرافی بهرام نورایی به این شکل شد که او در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد و در عرصه موسیقی و رپ فعالیت پر رنگی را دارد که جزو اشخاص معروفی نیز است و در پیج اینستاگرامش نیز بالای ۱ میلیون فالوور دارد.

تا به الان تیم حضرات نیوز تمام سعی و تلاش خود را انجام داده است تا مطالبی بسیار مفید درباره بیوگرافی بهرام نورایی ارائه دهد امیدواریم از مطالب های ارائه داده شده راضی باشید چون تیم حضرات نیوز تمام اطلاعات گفته شده را بررسی می کند و بعد از تایید مطلب ها ، برای شما ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتری با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بهرام نورایی با کدام خواننده ها همکاری هایی را داشته است؟

 

بهرام نورایی که خود جزو خوانندگان معروف می باشد با سایر خوانندگان محبوب ایرانی همچون رضا پیشرو ، مهدیار آقا خانی ، عرفان پایدار ، غوغا نیز همکاری هایی را در عرصه موسیقی و رپ انجام داده اند.

ما برای شما کاربران تا به این لحظه تمام اطلاعات لازم درباره بیوگرافی بهرام نورایی را توضیح دادیم و تمام سعی و تلاش خود را انجام داده ایم تا به بهترین و واضح ترین شکل برای شما توضیح دهیم امیدواریم تا به الان از مطلب ها استفاده کرده باشید و با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات دیگر و مفیدی را نیز برای شما کاربران ارائه دهیم و تیم حضرات نیوز امیدوار است که تمام مطالب های نوشته شده برای شما مفید باشد.

پیج اینستاگرام بهرام نورایی

 

بیشتر مطالعه کنید  بازداشت مهدی یراحی

بهرام نورایی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره اهنگ های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بهرام را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام بهرام نورایی 》وارد پیج اینستاگرام این خواننده محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره بیوگرافی بهرام نورایی مطالبی را ارائه دادیم و تمام اطلاعات لازم درباره این موضوع در این مقاله گفته شد.

حضرات نیوز

دکمه بازگشت به بالا