دانلود آهنگرپ و هیپ هاپ

دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی

آموزش دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی

دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی+ ‌کیفیت بالا. این آهنگ یکی از ترند ترین و زیباترین اهنگ های ایرانی می باشد که متعلق به یک خواننده ای به اسم مسعود جلیلیان می باشد.

اگر قصد دانلود این آهنگ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی

 

دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی

 

دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی با کیفیت ۳۲۰ دانلود
دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی با کیفیت ۱۲۸ دانلود

معروف ترین اهنگ مسعود جلیلیان

آقای مسعود جلیلیان یکی از بهترین خوانندگان ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد و او تا به الان توانسته اهنگ های ترند و زیبایی را از خود منتشر کند و از معروف ترین اهنگ های این خواننده می توان به اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی اشاره کرد.

اگر قصد دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی را دارید می توانید لینک دانلود این آهنگ را در ابتدای مقاله پیدا کنید.

متن اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی

بیا عشقم بیا وای بیا جونم بیا دلم هواتو کرد
هوای چشاتو کرده ولی دلم هواتو کرده
دو تا چشمون سیاه تازگیا تو دلمو لانه کرده
دلمو دیوانه کرده وای دلم دیوانه کرده

مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی
سیل چشات ‌کردم داغونت شدم لیلی
دل بی قرارم وای منو دیونه کرده
باز هواتو کرده باز تو رو بهونه کرده
غروبا که میشه بی هوا پشت شیشه
چشم به راهت می مانم مثل عادت همیشه
مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی
سیل چشات کردم داغونت شدم لیلی

بیشتر مطالعه کنید  دانلود اهنگ من 4 تتلو

بیوگرافی مسعود جلیلیان

آقای مسعود جلیلیان در سال ۱۳۶۹ در کرمانشاه در یک خانواده کرد زبان به دنیا آمده است. او تا فوق دیپلم در رشته حسابداری نحصیل خود را ادامه داد و خیلی زود وارد عرصه موسیقی شد.

او در سال ۱۳۸۶ وقتی که ۱۷ سال سن داشت با تشویق چند تا از دوستان صمیمیش وارد عرصه موسیقی شد و به زبان محلی خود کار خوانندگی را به صورت حرفه ای آغاز کرد.

متاسفانه به دلیل وضعیت مالی نه چندان جذاب خانواده مسعود جلیلیان، آن ها به شدت مخالف فعالیت او در موسیقی و فعالیت های هنری اش بوده اند اما مسعود با وجود این موضوع به اصرار به کار خود ادامه داد و در حال حاضر یکی از موفق ترین خوانندگان ایرانی می باشد.

مسعود در ابتدای آغاز کار های هنری اش با چهره هایی همچون امیر بالغ، صابر احمدی، محسن امیری و… همکاری هایی داشته است و به گفته خود مسعود جلیلیان این چهره ها برای پیشرفت او زحمت های زیادی کشیدند.

از معروف ترین اهنگ های مسعود جلیلیان می توان به اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی اشاره کرد که لینک دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی در مقاله وجود دارد.

این خواننده معروف در سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۳ ساله بود ازدواح کرد و در حال حاضر نیز صاحب یک فرزند دختری به اسم آوا می باشد.

پیج اینستاگرام مسعود جلیلیان

مسعود جلیلیان تا به الان توانسته موفقیت های بسیار زیادی را از خود به نمایش بگذارد و به دلیل محبوبیتی که بین مردم عزیز ایران دارد در پلتفرم اینستاگرام نیز فالوور های بسیار زیادی را دارد و او اطلاع رسانی ها درباره آهنگ هایش را در پیش خود اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود آهنگ پوست شیر ابی

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مسعود جلیلیان خواننده اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مسعود جلیلیان  》وارد پیج اینستاگرام این خواننده شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره آهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی و درباره خواننده این آهنگ یعنی مسعود جلیلیان مطالبی را ارائه دادیم و لینک دانلود اهنگ مجنونت شدم لیلی پریشونت شدم لیلی در ابتدای مقاله وجود دارد.‌ اگر قصد دانلود این آهنگ را دارید می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا