فیلم و سریال

دانلود فیلم culpa mia

آموزش دانلود فیلم culpa mia

دانلود فیلم culpa mia با کیفیت خوب در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم اسپانیایی culpa mia به کارگردانی دومینگو گونزالس به زبان اسپانیایی ساخته شده است در این فیلم بازیگرانی مانند: مارتا هازاس ، ایوان سانچز ، آوا رویز ، ویکتور وارونا ، ایوان ماساگو بازیگری کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم culpa mia را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم culpa mia

 

دانلود فیلم culpa mia

دانلود فیلم culpa mia با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم culpa mia با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران فیلم culpa mia

 

بازیگرانی مانند: گابریل گوارا ، مارتا هازاس ، نیکول والاس ، ایوان سانچز ، آوا رویز ، ویکتور وارونا ، فران برنگر ، ایوان ماساگو در این فیلم نقش ایفا کرده اند.

خلاصه داستان فیلم زیبای culpa mia

 

نوح دختر جوانی است که به همراه مادرش زندگی می کند و او به مادرش خیلی وابسته است. مادر نوح که پول و ثروت را دوست دارد و چون شوهری ندارد به دنبال یک شوهری می باشد که ثروتمند و خوش اخلاق باشد بعد از گذشت مدتی مادر نوح مردی را پیدا می کند که ثروتمند است و تصمیم می گیرد تا با او ازدواج کند و وقتی که این تصمیمش را به نوح می گوید او ناراحت می شود اما بالاخره قبول می کند و بعد از ازدواج مادر نوح آن ها نقل مکان می کنند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آتش و باد قسمت ۳۶

 

در اوایل کار نوح به دلیل این که محل زندگی اش و دوستانش را پشت سر گذاشته و دلش برای آن ها تنگ شده است ناراحت می شود اما به مرور زمان این ناراحتی نیز رفع می شود. در یک روزی نوح در خیابان پسری به اسم نیک را می بیند و با او آشنا می شود و…

 

اگر قصد دانلود فیلم culpa mia را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

اطلاعاتی درباره فیلم زیبای culpa mia

 

این فیلم یکی از موفق ترین فیلم های دومینگو گونزالس می باشد که توانسته از بازیگران معروفی همچون : ایوان ماساگو ، فران برنگر ، ویکتور وارونا ، نیکول والاس ، گابریل گوارا ، مارتا هازاس در فیلمش استفاده کند. فیلم culpa mia در سال ۲۰۲۲ تولید شده شده و محصول کشور اسپانیا می باشد‌.

 

طراح داستان این فیلم به این صورت است که نوح به همراه مادر عزیزش زندگی می کند و او به مادرش خیلی وابسته است. مادر نوح که پول و ثروت را دوست دارد و چون شوهری ندارد به دنبال یک شوهری می باشد که ثروتمند و خوش اخلاق باشد بعد از گذشت مدتی مادر نوح مردی را پیدا می کند که ثروتمند است و تصمیم می گیرد تا با او ازدواج کند و وقتی که این تصمیمش را به نوح می گوید او ناراحت می شود اما بالاخره قبول می کند و بعد از ازدواج مادر نوح آن ها نقل مکان می کنند.

 

در اوایل کار نوح به دلیل این که محل زندگی اش و دوستانش را پشت سر گذاشته و دلش برای آن ها تنگ شده است ناراحت می شود اما به مرور زمان این ناراحتی نیز رفع می شود و…

بیشتر مطالعه کنید  سینمایی دهکده بزها

بیوگرافی ایوان ماساگو (بازیگر)

 

ایوان ماساگو یکی از هنر پیشه اسپانیایی می باشد که زاده ۴ سپتامبر در سال ۱۹۷۶ در شهر بارسلونا می باشد‌.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۰ آغاز کرده است و توانسته در طی این مدت موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم خوب culpa mia اشاره کرد که لینک دانلود فیلم culpa mia در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام ایوان ماساگو (بازیگر)

 

ایوان ماساگو بازیگر فیلم culpamia به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ایوان ماساگو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام ایوان ماساگو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم با کیفیت culpa mia مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم culpa mia در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا